Ha valaki ráunt a 2,3-as Mustangra, most lesz lehetősége feljebb lépni autócsere nélkül, de inkább tuningalap lehet a 5,2-es ládás motor
Európában nem igazán jellemző, hogy egy autógyártó kész motorokat is árulna, az Egyesült Államokban viszont hagyománya van az úgynevezett ládás motoroknak. Az ilyen erőforrások gyakran tuningműhelyekben kötnek ki, így a gyártók olyan erőforrásokat tesznek autó nélkül is elérhetővé, ami jól bírja az extra lóerőket. Az egyik ilyen amerikai szörnyeteg a Dodge V8-as blokkja, ami a 6,2 literes lökettérfogatból 807 lóerőt hoz ki, erre válaszul a Ford a Shelby GT500 motorját teszi elérhetővé a közeljövőben.
A legcombosabb izomautók manapság 800 lóerő körül teljesítenek, a Shelby GT500 gyári teljesítménye 760 lóerő
A Ford az online rendezett SEMA360 Show keretében ejtett egy-két szót a kompresszoros Shelby motorról. A gyártó azért nem teljesen a szériagyártású motort kínálja eladásra, hanem annak egy kicsit egyszerűsített kivitelét dobozolják be az érdeklődőknek. A Ford egyelőre még nem árulta el, hogy hány lóerő leadására lesz képes a ládás motor (ami autóba szerelve 760 lóerőt teljesít), de valószínű, hogy ez az erőforrás sem lesz sokkal gyengébb a gyári változatnál. Az árakról szintén nem nyilatkozott a Ford, de a Dodge Challanger hasonlóan erős motorjáért 22 ezer dollárt, átszámítva 6,5 millió forintot kérnek.
Az 5,2 literes kompresszoros V8-ashoz hasonló motort az Egyesült Államokban 6-7 millió forintért mérik