Szoros küzdelem folyik a thaiföldi piacon a terepen is valóban boldogulni képes SUV modellek között. A D-szegmensben már régóta a Toyota és a Ford uralja a piacot, ám az ő levesükbe próbál beleköpni a Great Wall Motor, amely ott is piacra dobta a Tank elnevezésű modelljeit. Ám a Toyota Fortuner és a Ford Everest ellen induló Tank 300 eddig csak egy full hibrid erőforrással volt elérhető. A kétliteres, négyhengeres, turbós benzinmotor 244 lóereje (és 380 Nm) mellé 106 lóerőt ( és 268 newtonméter nyomatékot) csapott a villanymotor.
Igen ám, de az országban a konkurencia népszerű dízelmotorokkal is piacra küldi a modelljeit, ezért a GWM is lépett. Március 24-től már dízelmotorral is rendelhető a Tank 300. A gázolajos szerkezet is turbós négyhengeres, de 2,4 literes 181 lóerővel és 480 Nm forgatónyomatékkal, amit 9 fokozatú automatikus sebességváltó továbbít mind a négy kerék felé. A gyártó állítása szerint ezzel 7,8 literes átlagfogyasztás érhető el, míg a hibrid a helyi felhasználók állítása szerint 11,5 liter körül eszik, ami nem kis különbség.
A dízelmotort egyelőre csak a 300-as modell kapja meg, ami a Tank "sorozatba" a belépő szintet képviseli, ám elképzelhető, hogy az 500-asba is megérkezik, ha a 300-as eladásai tényleg javulnak ettől a lépéstől.