Jól áll az autónak az oldalt messze hátranyúló szélvédő
Ha lehet hinni ezeknek a hivatalos rajzoknak, nagyon jól fog kinézni az Audi e-tron Spyder, amelyet élőben a Párizsi Autószalonon láthatunk majd először. Eltávolították a tetőt, és egy pillanatig se gondolták úgy, hogy azt bármilyen szükségmegoldással helyettesíteni kellene – ha sorozatgyártásba kerül a Spyder, akkor is kap majd egy ponyvát végszükség esetére. Sokkal valószínűbb azonban, hogy kupé és roadster karosszériával valósul meg az Audi középmotoros sportkocsija néhány éven belül. Újdonság még a tanulmányba épített hajtás, ami egy párhuzamos hibrid rendszer. Az ülések mögé a háromliteres, V6-os TDI-t építették, ez DSG váltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket, a kocsi orrában két darab, összesen 204 lóerő csúcsteljesítményű elektromotor dolgozik, amelyek az első kerekeket mozgatják. Úgy tűnik, a teljesen elektromos változaton felül is lesz majd kevésbé környezetszennyező tagja az R4 kínálatnak.
Tető nincs, de van egy háromliteres dízel, plusz 204 lóerőnyi elektromotor. Izgalmas