Az új autókon – amelyeket először a január végén, a Monte-Carlo-ralin lehet majd éles versenyen látni – már szinte csak a csapat nevére utaló GR betűkombináción jelenik meg a piros és a fehér szín, a feketéhez képest jóval kisebb arányban. A tetőn lévő légbeömlő a japán zászló színeit kapta, maga a tető pedig ezüst színű és fényvisszaverő, hogy kevésbé hevüljön fel a kabin a napsütésben.
„” – magyarázta Tojoda Akió, a Toyota elnöke
Bár a GR Yaris Rally1 idén a 13 versenyből 9-et megnyert, a Toyota Gazoo Racing nem állt le a fejlesztésével, a csapat a 2024-es szezonra apró módosításokat tervez rajta. „
Azt hiszem, elég jó helyzetben vagyunk, nincs olyan része az autónak, amit kifejezetten gyengeségként lehetne definiálni, vagy ami sürgős figyelmet igényelne, de természetesen vannak még dolgok, amiken szeretnénk javítani” –nyilatkozta Tom Fowler, a Toyota Gazoo Racing World Rally Team technikai igazgatója a 2024-es autó bemutatása kapcsán Autosportnak.
A WEC gép is ugyanilyen dizájnt kap
A Toyota Gazoo Racing bejelentette azt is, hogy a GR Yaris Rally1-hez hasonló matt fekete festéssel indul majd a két GR010 Hybrid Hypercar is a 2024-es Hosszútávú-világbajnokságon (FIA WEC).