Dizájndíjat nyert, fullextrásan kelendő az új Mazda6
Sikeres az új Mazda6, formája red dot dizájndíjjal elismert
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Közel ötezer termék közül az új Mazda6 nyerte el a „red dot díj terméktervezés 2013” kitüntetést. Az újdonság formájával és egészében is bejön a hazai vevőknek.
A gyáriak szerint az új Mazda6 formatervezési innovációival győzte meg a zsűrit. „Az új Mazda6-tal az volt a célunk, hogy felkeltsük az autót megfigyelők érzékeit, kövessék szemükkel az autót, amely kiegyensúlyozottságával és arányaival visszautasíthatatlan vágyat kelt arra, hogy beleüljenek és vezessék” – mondta Peter Birtwhistle, a Mazda európai kutatás-fejlesztési részlegének főtervezője. „A red dot díj rangos bizonyíték arra, amit a Mazdánál a KODO merész kifejezőerejével elértünk”.
A nemzetközi elismerés mellett az új Mazda6 itthon is sikereket tudhat magáénak, ugyanis a vevők veszik. Ha nem is úgy, mint a cukrot, de a forgalmazás megkezdése óta a felső-középkategóriás autók szegmensében 6,9%-ot ért el (a DataHouse Kft. adatai szerint), ezzel a cégautók között a hatodik legkedveltebb. Miként azt a Mazda Motor Hungary munkatársától megtudtuk, a 6-ost vásárlók fele-fele arányban választják a benzines és dízelmodelleket. Többnyire az általunk is próbált Sedan karosszériával, de nem a tesztautó bordó dukkójával, hanem Meteor ezüst színben, a legfelsőbb, már távolságtartós tempomatot is tartalmazó Revolution felszereltségi szinten.