A két saroknál kell keresni az újdonságokat (kép: Automedia)
Az Audi A6 a négykarikás márka egyik legnépszerűbb, egyszersmind egyik leggyengébb értéktartású modellje. A kettő talán egymásból következik, a közepes méretű szedánokból megszámlálhatatlanul sok szaladgál az utakon, így használtautóként is nagy a kínálat - és ez nem csak az Audinál van így. Céges autónak is gyakori választás ez, úgyhogy sok üzleti ügyfél örülhet majd pár hónap múlva, ugyanis jó esély van rá, hogy az A6-os még idén megújul. Az Automedia lesifotósai az Audi központjának környékén, Ingolstadtban kapták le ezt az enyhén álcázott tesztpéldányt.
Talán idén már bemutatják - ideje lenne, 2018-as a jelenlegi széria (kép: Automedia)
Elsőre talán észre sem vennénk, mitől új ez, de egymás mellé téve a régi és a leendő új modellt, illetve jó erősen az álca alá nézve észrevehetünk néhány apróságot. Elöl például a lámpák alatti, az alsó sarkoknál lévő ötszögletes légbeömlő (vagyis az azt imitáló fekete panel) felső vonala már nem teljesen egyenes, a középső hűtőmaszk felé kissé lejt. Ezt a két elemet a nagy, vízszintes tagolású középső hűtőrács alatt egy vékony légbeömlő köti össze, ami eddig egy egyszerű vízszintes vonal volt, most viszont a két végénél tovább folytatódik Y alakban. A fényszórók viszont minden jel szerint megtartják alakjukat.
Úgy tudjuk, továbbra is lesz kombi és Allroad is (kép: Automedia)
Oldalról nem igazán változik semmi, nem is foglalkoztak az álcázásával, de hát egy eléggé hagyományos stílusú autóról beszélünk, az ajtók meg ajtók maradnak mindig. Hátul újabb érdekességeket találhatunk: a frontrészhez hasonlóan szintén a lökhárító aljára kell figyelnünk, ugyanis két szélen egy-egy függőleges bevágást találhatunk. Ez vizuálisan szigorúbbá teszi az autó hátsóját, egyébként hűtőnyílást imitálna, de természetesen ez sem funkcionális igazából. Egy kis diffúzort is felfedezhetünk középen, illetve - sajnos - az is egyértelmű, hogy a látható kipufogóvégek a modellfrissítéssel sem térnek vissza. A fényszórók egyébként itt sem változtak, esetleg a búrákon belüli izzók rajzolata újulhat meg. A beltérbe egyelőre nem láthattunk bele, de az - mint az A6-os külseje is - még ma sem elavult, talán frissebb infotainment-rendszer kerülhet a központi képernyőre.
Kipufogókat itt ne keressünk, el vannak rejtve (kép: Automedia)