A művészek által készített képeken egyszerre jelenik meg a virtuális tér és a valóság
A virtuális világban rejlő lehetőségek évekkel ezelőtt megragadták a Lexus figyelmét. 2020-ban megteremtették az AR Play (kiterjesztett valóságú) funkciót, amellyel saját életkörnyezetébe helyezheti a Lexus-modelleket a felhasználó, majd pár évre rá mesterséges intelligenciával ötvözték ezt a rendszert, lehetővé téve, hogy tetszőleges háttérrel jeleníthessék meg a cég autóit.
A legújabb ötlet akár a fenti alkalmazások továbbfejlesztésének is tekinthető, viszont nem interaktív. A márka három vizuális alkotóművészt kért fel arra, hogy teremtsenek egy olyan környezetet, amely a lehető legpontosabban kifejezi az LBX városi crossover jelmondatát: a mindennapi nem mindennapi (Everyday Extraordinary). A svédországi Andreas Wannerstedt, a spanyolországi Ricardo Orts és az Egyesült Királyságban élő és alkotó Charlotte Taylor a számukra ismerős műfajokat: a háromdimenziós grafika, az építészet, és a videografika eszközeit alkalmazva varázslatos helyszíneket álmodtak a legkisebb Lexus köré.
A háttérben a modell szlogenje olvasható: "a mindennapi nem mindennapi"
Munkáikban a Lexus LBX két univerzum lakója: a képzelet világából érkezik egyenesen a kézzel fogható valóságba. A grafikus alkotások a modell átfogó európai kampányának részei: ennek egy korábbi fázisában a kontinens nagyvárosaiban (Milánó, London, Madrid, Párizs) jelent meg. A kampányban prémiumélménnyé nemesedett a parkolóház, az utcai pékség és az autómosó, pusztán attól, hogy feltűnt benne vagy előtte a városi crossover.
Forrás: Smarter media