Díjat kapott a Lexus és a Toyota az ügyfélkiszolgálásért

A Toyota az elsők között tette lehetővé vásárlói számára az online ügyintézést a járvány alatt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A ClientFirst Consulting díját nyerte a Toyota Central Europe Kft., többek között azért is, mert példamutató módon ment elébe az ügyféligényeknek a pandémiás időszakban.

Tavaly óriási kihívás elé állította a világjárvány azokat a vállalkozásokat, ahol napi szinten szükséges az ügyfelekkel személyesen is találkozni. Mindenki igyekezett megfelelően reagálni a helyzetre, egyesek több, mások kevesebb sikerrel. A ClientFirst Consulting felmérése alapján a Toyota és a Lexus sikeresen oldotta meg itthon a feladatot. A ClientFirst Consulting több mint 2500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban viszonylag nagy volt a visszaesés, de a telefonos és a személyes ügyintézés az elmúlt évek egyik legjobb eredményét hozta. A program szervezője arra is felhívta a figyelmet, hogy most, a lezárásokkal és korlátozásokkal terhelt időszakban a pontos, szakszerű és kedves ügyintézés nemcsak egy szükséges plusz, hanem egy olyan terület, ami az üzletek életét mentheti meg.
A 12 éve életre hívott “Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” program 2021-es különdíját a Toyota Central Europe Kft. érdemelte ki, az Online Toyota Autószalon és Lexus Online Autószalon gyors megnyitásával. A járványveszélyben a Toyota és a Lexus márkakereskedések a személyes szalonlátogatás helyett már tavaly márciustól innovatív, online megoldásokat kínáltak az ügyfelek részére, amelyek segítségével kényelmesen és biztonságosan tájékozódhatnak a Toyota és Lexus modellekről. Emellett teljes egészében, a megrendeléstől a kiszállításig lebonyolíthatóvá vált a teljes autóvásárlási folyamat. Felgyorsítva a korszerű digitális csatornák fejlesztését a Toyota és a Lexus az elsők között nyitotta meg online bemutatótermét, ahol az ügyfelek a kiválasztott modellről részletes online videóbemutatót is kapnak a kiválasztott Toyota vagy Lexus márkakereskedés munkatársaitól. Ők munkaidőben akár fél órán belül felveszik a kapcsolatot az érdeklődő ügyféllel és amennyiben vevőszerződés születik, az futárszolgálat segítségével megy az ügyfélhez, majd az autó megérkezésekor az átadásra is sor kerülhet az ügyfél otthonában, megkímélve őt a kimozdulás kockázatától.
Hirdetés
Vállalati kultúránk és a Toyota és Lexus márkák alapértékeinek fontos pillérét képezi a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálás, ami a koronavírus okán kialakult pandémiás helyzetben minden korábbinál jobban felértékelődik. Azt, hogy ügyfeleink mennyire értékelték a Toyota és a Lexus elkötelezettségét e tekintetben, talán mi sem illusztrálja jobban, mint az, hogy 2020-ban a Toyota történetében először első helyen végzett a márkák rangsorában a kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon. Megtisztelő, hogy az ügyfelek mellett a ClientFirst Consulting különdíja révén a szakma is elismeri az e területen tett erőfeszítéseinket” – köszönte meg az elismerést László Richárd, a Toyota Central Europe Kft. magyarországi országigazgatója.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?