Detroitra frissült a Mercedes-Benz kompakt crossovere
Faceliftet és új motort is kap a Mercedes-Benz GLA
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Minimális külső változásokat, új motort, új felniket, új színeket és 8 colos érintőképernyőt is hoz a Mercedes-Benz GLA ráncfelvarrása.
A Mercedes-Benz GLA-osztálya is benevezett a 2017-es év fiatalító kúrájára, friss arcával a Detroiti Autószalonon debütált. Az A-osztály magasított, kompakt crossover változata átrajzolt első lökhárítókat, már bi-xenonok helyett LED-es fényszórókat és új hűtőrácsot kap, míg hátul a diffúzorra hajazó zongoralakk műanyagozás változik. A színpaletta új tagja a gyári képeken is látható kanyonbarna árnyalat és a Maserati Levantét idéző felnik is újak. Mostantól alap a tolatókamera és az Android Auto kompatibilis, már 8 colos érintőképernyőn futó központi-rendszer. Motorpalettája a GLA 220 (csakis 4Matic) verzióval bővül, ami 184 lóerőt és 300 Nm nyomatékot ad le, ezzel kitöltve a GLA 200 és 250 közötti űrt.
Az alapmodellel együtt változik a Mercedes-AMG GLA 45 is, a 2,0 literes AMG soros négyhengerese 375 lóerőt és 474 Nm nyomatékot ad majd le. A 0-100-at 4,3 másodperc alatt futja, csúcssebességét 249 km/h-ban korlátozták. Ám a legdrágább mégsem ez a modell lesz, hanem az úgynevezett Yellow Night Edition, amely szériát egyébként az A 45, CLA 45 és CLA 45 Shooting Brake is megkap majd. A speciális kiadás a négy modell eladási sikereit hivatott ünnepelni - matt fekete könnyűfém felnikkel és sárga élekkel kívül, míg sárga varrásokkal és betétekkel belül. Az alap GLA 45 AMG-hez képest változás továbbá az agresszívabb, méretesebb hátsó szárny, szintén sárga fóliázással. A bővített GLA-paletta már most rendelhető az Egyesült Államokban, de még egy európai debütálás is vár rá Genfben.