Derékba tört karrier?
Kettétörik a Nissan Navara, a tulajdonosok visszahívást akarnak
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Még nincs visszahívás a második generációs Nissan Navarára, pedig indokolt lenne. Egyszerűen kettétörik az alváz egy gyártási hanyagság miatt.
Komoly problémával küzd a második generációs Nissan Navara, a hibára már néhány éve próbálják felhívni a gyártó figyelmét, de eddig semmi nem történt az ügy érdekében. Egy éve még egy facebook csoport is alakult, hogy lássák, nem egyedi az eset, sőt igen sok példával alátámasztható. A hibát a gyártás egyik fázisában követhették el, a hagyományos alvázra épülő Navara, igaz, az idősebb példányok nagyobb terhelésnél egyszerűen kettétörhetnek. Egy brit úr történetét közölte a The Sun, miszerint lakókocsiját vontató Navarája menet közben egyszer csak összecsuklott, mellette ült terhes felesége is, szerencsére egyikük sem sérült meg, mivel éppen nem haladtak gyorsan.
A problémát az alváz nem megfelelő rozsdagátló bevonata eredményezi, néhány ponton durván korrodálódik és elgyengül, aminek a vége, hogy a plató és a fülke találkozásánál egyszerűen eltörik. Nagyobb balesetről még nem számolt be senki, ahol emiatt történt volna bármi komolyabb. Terhelés alatt, vagy utánfutót vontatva roppantak össze eddig az autók. A legtöbb eset az Egyesült Királyságban történt, valószínűleg a jelentősen párás levegő miatt még jobban és hamarabb rozsdásodik a Navara alváza. 2013-ban már visszahívták a Navarát, de csak a Spanyolországban Ausztrál importra szánt példányokra vonatkozott a vonóhorog hibája miatt, a rozsdásodásra akkor nem tértek rá.
Én ezt viccnek szántam, szerintem ez elég nagy gond, hogy így eltörik. Jó nagy fos.
A navaránál a mitsu platósa mindig jobb volt csak ebbe berakták a bivaly motort attól lett kishazánkban is neve.
Most lehet hogy összebútoroznak, bízhatunk benne hogy belátják a mitsubishi előnyét és azt tartják meg alapnak.
Meglátni a töréstesztek eredményein is hogy az jobb.
Ott meg, azzal nem is lenne baj – de mikor rohad el máshol?
És ez az egyik legjobb melósautó…
Szerintem meg teljesen mindegy, hol gyártják az autót, a gyártó minőségbiztosítási elveit be kell tartani, azért a gyártó cég felelős.
Ugyanúgy, mint a Toyotánál, aki Franciaországban és Törökországban is Toyota minőségben gyártja az autóit, de fel lehet hozni példaként a SzlováKIA gyártást is.
Nem tesz jót a sumákolás a Nissannak, a Qashqainak is betehet…
Nem csak a váza.
http://kepkezelo.com/images/e4sng62fandnz4rtjqp2.jpg
Ez szívás. Sebaj majd megtákolják őket vascsővel meg szögvassal a sufniban. 🙂
Arra lennék kíváncsi, hogy vajon Magyarországon történt-e már ilyen eset? Elég durva.
Egyébként szerintem a spanyol gyártás lehet a ludas – az ott gyártott kocka Vitók meg a kortárs Sprinterek is nagyságrendekkel jobban rohadtak, mint a Németországban készült példányok. Az okok persze, mint ilyenkor mindig, misztikus ködbe burkolóznak:)