A volt fejlesztés partnerei segítettek a Cruze EV megalkotásában
A GM se akar lemaradni a Dél-Korea elektromos autójának kifejlesztését célzó versenyben, ezért pár nappal a Hyundai Blueon elektromos miniautó bejelentését követően már elő is álltak a saját autójukkal. Mivel a Daewoo autómárka hónapokon belül megszűnik, az október végétől gyártásba kerülő Cruze EV-k már mind Chevrolet-ként látják meg a napvilágot. Az autógyár partnere ugyanúgy az LG Chem (akkumulátor) és az LG Electronics (hajtómotor, vezérlőelektronika), mint a Volt esetében. A Cuze-nál azonban nincs generátort hajtó belső égésű motor. Ez leginkább a legfeljebb 160 km-es hatótávolságon látszik, a padló alatt elhelyezett 31 kW kapacitású akkumulátorban legfeljebb ennyi energia tárolható.
Gyors, 204 lóerős a motorja, de csak 160 km a hatótávolság
A menetteljesítményekre nem lehet panasz, hiszen az első kerekeket mozgató elektromotor csúcsteljesítménye 204 lóerő, így nem csoda, hogy a 100 km/h-s tempó eléréséhez mindössze 8,2 másodpercre van szüksége az autónak. Normál elektromos hálózatról 8-10 órát vesz majd igénybe a feltöltés a számítások és az előzetes tesztek szerint. Konkrétumokat majd a gyártás megindulásakor hoznak napvilágra.