Dél-Koreában már nem titkolják túlságosan a Chevy buszlimuzint

Álca nélkül a Chevrolet Orlando

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem kísérleteznek szokatlan részletekkel a Chevrolet tervezői, biztosra mentek az új Orlando buszlimuzin megalkotásakor.

Nagyon fontos autó a Chevrolet számára az új kompakt buszlimuzinjuk, amely Európában várhatóan népszerű lesz kedvező ár/érték aránya miatt, hazájában, Dél-Koreában pedig az első olyan autó lesz, amely a Daewoo márkanév megszűnése után mutatnak be. Nem sokat változott az autó a 2008-as Párizsi Autószalonon bemutatott tanulmányhoz képest, épp csak a hatalmas felnik tűntek el, és a tetőlemezt is kiegyenesítették, hogy az opcionális, harmadik üléssorban helyet foglalók se panaszkodjanak a kis fejtérre. Hatalmas méretű kerékjáratokkal oldják a hatalmas fémfelületek egyhangúságát, ettől még nem lesz játékos a megjelenés, de hellyel-közzel szabadidő-autósnak is mondható.
Műszakilag ugyanarra a padlólemezre épül az új buszlimuzin, mint a Cruze, ami a maga részéről az Astra közeli rokona. Magyarul ez már a következő Opel Zafira, csak a formáját vették fickósabbra az amerikaiak. Igen, az amerikaiak. Lehet, hogy Dél-Koreában fejlesztik az Orlandót, de azt az Egyesült Államokban is gyártani fogják, a nagy számok törvénye alapján pedig a legnagyobb piac ízléséhez kell alakítani a dolgokat, hiszen úgy lehet a legtöbbet keresni. Azonban nekünk se kell aggódni, mi dél-koreai gyártásból kapjuk majd az autót, amely igényesebb belsővel és dízelmotorokkal tér majd el az észak-amerikai modelltől. Párizsban láthatja majd a nagyközönség először az autót álca nélkül, addig meg itt, az Autónavigátoron.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?