Ismerős vonalak, ám ezúttal Renault emblémával díszítve
Ha enyhe, vagy nem is annyira enyhe Dacia utánérzésed van a Kardian láttán, akkor ne aggódj, hiszen tényleg a Sanderóval közös platformra épül, bár a Renault ezt egy olyan új platformnak nevezi, amelyikre több dél-amerikai modellt is építenek majd. Ezek közül az első a Kardian, amelynek elején természetesen már az átszabott Renault embléma díszeleg, emellett a márka új, LED-es fényszóróit is megkapta. Alapfelszereltségként jár a tetőcsomagtartó minden kivitelhez, amellyel maximum 80 kilogrammnyi súlyt lehet szállítani.
A rombusz mintákba rendezett lamellák sokat dobnak az autó megjelenésén
4,1 méter hosszú, 1,5 méter széles, 1,6 méter magas, a tengelytávja pedig 2,6 méter
Alapfelszereltségként jár hozzá a tetőcsomagtartó
Az utastérben a Renault tervezői megfelelően egyensúlyoztak a képernyők, és a fizikai gombok között, hiszen a klímavezérlő továbbra is tekerőkkel és gombokkal vezérelhető. A műszerfal tetejére ültetett kijelző 8 colos, míg az óracsoport megjelenítéséért egy 7 colos felel.
Maradtak fizikai gombok, de az utasteret egyértelműen a 8 colos multimédiás kijelző uralja
Az óracsoport megjelenítéséért is kijelző felel
Elektromos rásegítés nélkül kerül a brazil kereskedésekbe, talán ezért sem jön Európába
Motorfronton nem kínál túl sok opciót a Renault, hiszen kizárólag az egyliteres, háromhengeres turbófeltöltéses erőforrással kapható, amely 125 lóerős teljesítményre és 220 newtonméter nyomatékra képes.
A Kardian egyelőre csak Brazíliában kerül a kereskedésekbe, majd később más piacokra is elviszi a modellt a Renault, de közleményükben leszögezték, Európában jelenlegi terveik szerint biztosan nem fogják forgalmazni.