Dél-Amerika meghódítása
A Renault Trucks meghosszabbítja a 2010-es Dakart
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Renault Trucks, amely közel 30 éve vesz rész a Dakaron, 2010-ben újra elindul a Chile és Argentína között másodszor megrendezett raliversenyen.
Az indulás előtt néhány héttel a Renault Trucks a márkakereskedői hálózatában és a vásárlói körében pályázatot hirdetett a Renault Trucks tudósítója címmel, amelyen két helyet lehetett nyerni a raliban induló szervizkamionokra. Rengetegen jelentkeztek, ezért a jelöltek komoly kiválasztási procedúrán estek át a motiváció, a vezetési stílus és a műszaki ismereteket illetően. Az érdeklődők a háromnyelvű (francia, angol és spanyol) épp úgy nyomon követhették a kiválasztást, mint a teljes Dakart.
Ezzel párhuzamosan a Renault Trucks a futam teljes ideje alatt megteremtette az alkalmat, hogy találkozzon azokkal az ügyfelekkel, akik nap mint nap használják ezeket a járműveket, és ezért mindenkinél jobban ismerik az autókat.
– Nagyban motiválta Kerax-vásárlásomat, hogy láttam a járművet a Dakaron – vallja Julios Cesar Puebla, a Minor SA elnöke (Argentína). – Egy évig teszteltük mészkőbányánkban, ahol 9 százalékos lejtőkön és emelkedőkön kellett megbirkózni a teherrel és a nehéz körülményekkel. Sofőreink teljes nyugalomban és biztonságban végezték a munkájukat, ezért újabb és újabb gépkocsikat vásároltunk így most már tíz Keraxunk van! Jó hír Alerto Mortio, a Minar SA egyik sofőre számára: – Ez a teherautó rendkívül kényelmes és jól kormányozható. Nagyfokú biztonságot nyújt a kétféle módon állítható, roppant hatékony lassítóféknek köszönhetően. Gyakorlatilag úgy kell vezetni, mint egy modern személyautót, teljesen más, mint az összes többi teherautó, amelyet eddig vezettem!
A Dakar kicsit későbbi szakaszán Rodolfo Sanchez, a Transportes Sanchez-Huertas SRL (San Juan városa, Argentína) főnöke is megerősíti: – Már egy éve használjuk a Keraxot. Elsősorban kimagasló teljesítménye miatt választottuk. Nagyon elégedettek vagyunk vele. Nyers erő jellemzi, ugyanakkor engedelmes, a sofőrök biztonságban érzik magukat a kormányánál. Hat-hét darabot szeretnénk vásárolni belőle 2010-ben.
A szomszédos Chilében (Copiapo) a Transportes Verasay vállalat sofőre, Juan Mercado nem fogy ki a "teherhordó állat" dicséretéből: – Ásványokat szállítunk. A kamion három éve az év minden napján, napi 24 órában dolgozik. Errefelé nagyon rosszak az utak, kicsi a hely a forduláshoz. A Kerax tökéletes ezekhez a terepviszonyokhoz, mert erős, és mégis mozgékony. A sebességváltás pedig rendkívül lágy, így igazán kényelmes vezetni. Három év óta egyetlen hibát sem találtunk rajta!
És fogadást tehetnénk rá, hogy még számos ehhez hasonló véleményt hallhatunk az elkövetkező hetekben. A Renault Trucks ugyanis elhatározta, hogy meghosszabbítja a Dakart, és a dakaros Kerax és Sherpa teherautókkal egész márciusban folytatja a márkakereskedések felkeresését.
A karaván többek között érinti a Renault Trucks legújabb helyi létesítményét, amelyet Logibalban, a Buenos Aires-i régióban 2009 végén adtak át 250 ügyfél és újságíró, valamint Frédéric Mouret, a Renault Trucks International elnökhelyettese és Patrick Gardier, a minőségügyekért felelős elnökhelyettes jelenlétében. Az új létesítménnyel 26-ra emelkedik a Renault Trucks értékesítési és szervizhálózat tagjainak száma Dél-Amerikában (14 Argentínában és 12 Chilében). Ez az esemény tovább erősíti a Renault Trucks hálózatát és kereskedelmi jelenlétét ezekben az országokban, és megerősíti a márka új piacok meghódítására irányuló szándékát.