Daehler tuning: az M3-asnál is erősebb 2-es BMW született

Közel 400 lóerőre húzták a BMW M235i Cabriót

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A svájci Daehler tuningcég új csomagot készített a BMW legkisebb kabriójának csúcsváltozatához, az M235i-hez.


A Daehler tuningja leginkább a motort érinti, az alaphelyzetben 326 lóerős, 3,0 literes sorhatos turbómotorból közel 400, egészen pontosan 390 lóerőt hoztak ki a mérnökök. Ezzel a teljesítménnyel és a négykerékhajtással mindössze 4,2 másodperc szükséges a 0-100 km/órás sprinthez. Ez 0,1 másodperccel kevesebb, mint a 431 lóerős M3 manuális váltóval szerelt kivitelének értéke. A végsebesség korlátozását is feloldották, így akár 288 km/órával is hasíthatunk, ezt azonban érdemes zárt tetővel megejteni.
Hirdetés
A motoron kívül állítható felfüggesztést, rozsdamentes acélból készült sportkipufogó rendszert és egyedi felniket is kapott a 2-es Cabrio. A beltér csak minimálisan lett átalakítva: prémium bőr/Alcantara ülések és egy plusz információs kijelző várja a sofőrt és utasait.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 13:47
    Permalink

    Végre valami info, hogy hogyan gyorsulnak ezek az M235i-k tuningolva! (más tuningcégeknél csak a lóerő és nyomaték érték van megadva sajna)
    Azt azért hozzátenném, hogy pl. a Manhart kicsit több módosítással kínál a manuális váltós M235i-khez 500 lóerős és 650nm-res tuningcsomagot, ami már biztosan megeszi a simán csak chippelt M3-M4-est is.
    Egy M235i coupe 13,1 millió Ft, míg bármelyik más bmw-t is nézem, ami azonos gyorsulási értékeket képes felmutatni, az bizony már 25 mFt feletti bmw. Érdemes a hamann-nak a youtube videóit megnézni, hogy előtte-utánna chiptuning, és mivel gondolom a körülmények nagyjából azonosak, így pl. lehet tudni azt is, hogy egy 335d ugyanúgy megy, mint egy M550D, és a chiptuning sem segít sokat rajta 😉 (ill. h egy x5 30d kb egy 320d dinamikáját tudja) A csattanó természetesen az, hogy ott is az M135i a leggyorsabb 80-200 km/h között, márpedig ez a leglényegesebb, nem is a 0-100.
    Hát kíváncsi leszek, hogy az idén vagy jövőre megjelenő M2-esből majd milyen csomagokat fognak kínálni, hiszen az előző 1M-ből létezett 600 lóerős átépítés, de most 500 vagy 600 lóerő, az csak +20%, nem olyan rengeteg az, arányaiban nézve mintha egy 150 lóerős kocsit 180ra tuningolnánk.

Vélemény, hozzászólás?