Az ID.2 alapjául szolgáló ID.2all tanulmányt már láttuk, ám a 8 millió forint alatti kistestvérre még várni kell
Négy különböző projektterv közül választ a Volkswagen az elkövetkező napokban, a 40 milliós kérdés pedig felettébb egyszerű: a győztes terv lesz az alapja a Volkswagen legkisebb, az e-Up! modell utódjaként is szolgáló, kevesebb, mint 8 milliós árcédulával érkező villanyautójának. Az Automotive News Europe információi szerint Thomas Schaefer azt is elárulta, hogy az ID.1 legkorábban 2027-ben érkezhet, az opciók között pedig a teljesen önálló fejlesztéstől elkezdve olyan ötletek is akadnak, amelyekben a Volkswagen a Skodával, vagy épp a franciákkal dolgozna össze.
Sok vásárló szerint éppen az e-Up! méretosztályának lenne értelme a villanyautó-piacon
Az e-Up! utódja azonban még meglehetősen hátul áll a sorban, ugyanis a Volkswagen ragaszkodik hozzá, hogy először a Volkswagen Polo méretű ID.2 érkezzen meg a kínálatba, amely a fenti képen látható ID.2all koncepció sorozatgyártott változata lesz. Ez a modell már biztosan egy Skodával osztozik majd a technikáján, a hasonló méretű Epiq koncepcióként is egyszerre mutatkozott be a Volkswagen testvérrel. Érdemes lesz azonban figyelnie a konkurenciára a Volkswagen csoportnak még akkor is, ha nem működnek együtt a jövőben, a Renault ugyanis a Twingo utódot már 2026-ban piacra kívnája dobni, hasonlóan alacsony árcédulával.
Ez a francia villanyautó még akár keresztül is húzhatja a legkisebb ID. modell sikerét
Ugyan már, mindenki tudja, hogy a németek tudománya megáll, ha alacsony árkategóriákban kell versenyezniük. Mert akkor már nem működik a „mindent bőrbe varrunk” hozzáállásuk…