
Eredetileg két évvel ezelőttre tervezte a trió a kei vans modellek piacra dobását, azonban csak 2025-ben kerülnek a kereskedésekbe. Gyakorlatilag a Toyota Pixis Van, a Suzuki Every, és Daihatsu Hijet tökéletesen megegyeznek, csupán a márkajelzés különbözteti meg őket. A közlemény szerint a gyártást utóbbi végzi majd, a Suzuki az akkumulátoros hajtásláncot adja a közösbe, de a Toyota is besegített a villanyos rendszer fejlesztésébe.

Bár hivatalos megerősítés egyelőre nincs, a Carscoops értesülései szerint a kei vansok nagyjából 200 kilométert tehetnek meg két töltés között, de a teljesítményükről az amerikai portál sem közölt részletesebbet. Viszonyításképpen a már létező belső égésű motoros verziókban 660 köbcentis erőforrás dolgozik, amely 46 lóerőre képes, vagy egy turbóval megtámogatva 63 lóerőre. Minden bizonnyal a villanyos modellek sem lesznek erőgépek, de valószínűleg valamivel nagyobb teljesítményt kínálnak majd.