Csúnya vége lett a Lambo-Ferrari versenynek
Durva baleset vetett véget a féktelen száguldásnak
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egy ferraris és egy lamborghinis azt gondolta Pekingben, hogy a szimulátorban ülnek, féktelen párharcot vívtak a közúton. Mindketten megszívták.
Mindegy, hogy a világ melyik részén vagyunk, az emberek nem bírnak a jobb lábukkal, ha egyszer egy szupersportkocsi kerül a fenekük alá. A Halálos iramban című film legújabb epizódjának mozipremiere előtti napon történt egy durva baleset Pekingben. A fiúk talán már a másnapi filmre gyúrtak, amikor a Datun alagútban száguldottak, ahol egyébként 60 km/órában van korlátozva a megengedett maximális sebesség.
A képek alapján jól látszik, hogy bőven nagyobb volt a tempó a megengedetthez képest. A Lamborighini vezetője besokallt, autójával a falnak csapódott, majd több száz méter után állt meg, jókora törmeléket maga után hagyva. Az autó eleje lényegében eltűnt, a kerekek kiszakadtak, a vezető szerencsére élve megúszta, a mentőknek viszont kórházba kellett szállítaniuk. Feltehetően a Lamborghini ütközése miatt a Ferrari vezetője is hibázott, az olasz sportkocsi sem úszta meg szárazon az esetet.
Azért foglalkoznak a hozzászólók a cikk írójának stílusával, mert a két hülye kínaival nem is érdemes.
Még jó h „az olasz sportkocsi sem úszta meg” .. szegény Ferruccio Lamborghini, már megint Enzo nyert 😉
Szerintem is jól fogalmazott. Az utastárt azonban sok helyen inkább utastérnek mondják… ;o)
Ilyen szakmai érvekkel nehéz vitába szállni. 😀
Szerintem megfelelően fogalmazott a szerző.
Az alagút egy cső, amiben autózunk. A csövet a csőfal határolja. Amikor a tiniként posztert ragasztottunk a szoba falára, akkor sem vakartuk le a vakolatot, hogy a téglára ragasszuk a Spice Girlöket.
„A becsapódás olyan mértékű volt, hogy több mint 10 méternyi faldarab szakadt le az alagútban”
Magának a falnak semmi baja nem lett. A fal előtti könnyűszerkezetes előtét burkolatnak viszont igen.