Eleganciát próbál sugározni, de az arányok nem stimmelnek, szedánhoz képest túl nagy a hasmagasság
Olasz-amerikai házasság gyermeke az Aznom Palladium, a technika tengerentúli, a nehezen emészthető forma Itáliában született. Az alapokat a Ram 1500 adta, ami mind a hosszúság, mind a hasmagasság tekintetében látható. A szögletes orr jókora ezüst betétet kapott, a hűtőrács ki is világítható, az autó oldalát krómmal igyekeztek a luxus irányába terelni. A front szögletességéről kissé megfeledkezve a hátsó kerékjáratnál előkapták a körzőt, és egy jókora íves szélesítést rajzoltak a Palladiumnak. A hátsót három részre tagolták, így optikailag nem nyújtózik olyan magasra, cserébe kell némi idő, míg a szem feldogozza látványt.
A hátsó lábtér akkora, hogy oda még egy asztal is befért, a plató irányába terjeszkedett az utastér
A beltér igazi luxushangulatot áraszt, az olaszok igyekeztek a legjobb anyagokból dolgozni. A közel hatméteres hosszt kihasználva a hátsó üléseket (ami inkább egy kétszemélyes kanapé) hátrébb tolták, így fejedelmi a lábtér. Az első ülések mögé egy asztalt építettek, amire akár a borospoharakat is kitehetik, a fedélzeten borhűtő is megtalálható. A járműnek még a csomagtartója is különleges, ami nem egy ajtón keresztül pakolható, hanem egy nagyobb fiókká redukálták a poggyászteret.
A Ram pickupra nem lehet ráismerni, de ettől még nem lett szép. A modell két éve debütált, ám eddig "csak" 5,7 literes motorral készült
A motor amerikai, azaz Ram származék, a 6,4 literes V8-ast két turbó tölti, ami így 862 lóerő leadására képes. A temérdek erő négy másodperc alatt gyorsítja 100-ra, ám a végsebesség csupán 210 km/h. A Palladiumnak esélye sincs tömegmodellé várni, hiába is ostromolná vásárlók hada a gyártót, csupán 10 darab készül a kissé torzszülött modellből, átszámítva nagyjából félmilliárd forintért.