Így fest a világ talán egyetlen háromajtós Multiplája, a dinamikáról nincs adat, de 1000 lóerő bármely személyautóban elképesztő
A tuningautók körében nem épp az olasz egyterű a legkedveltebb, a hírnevét egész más miatt szerezte. A megosztó külsőn sokat lehetne vitatkozni, ahogy azon is, hogy a tuning javított vagy rontott az autó külsején. A lánykorában hatszemélyes Fiat hatalmas szélesítéseket kapott, az első lökhárítókkal már a havat is el lehetne tolni, az autó eleje egy újabb lépcsővel gazdagodott, ha a gyári mennyiség nem lenne elég.
Három év alatt nyerte el végső formáját a családi Fiat. Simán elképzelhető, hogy klasszikussá érik a kívül-belül szokatlan egyterű
A motorsport inspirálta külsőhöz komoly technika is társul. Az eredeti 1,6 literes 103 lóerős blokkot jó messzire elhajították, helyette egy vérbeli amerikai V8 hajtja az autót. A Chevrolet Corvette C6 Z06 motorja nem maradt gyári állapotában, egészen 1000 lóerőig húzták, ehhez persze módosított váltó és nagyobb fékek is dukálnak. Versenyautó lévén teljesen kipakolták és becsövezték az utasteret, a sofőr és utasa versenyülésben élheti át a V8-as élményt. Az autó megépítésének ötlete két francia fiatal fejéből pattant ki, akik szerencsére találtak hasonlóan elvetemült támogatókat, a Fiat átalakulása közösségi finanszírozásból valósult meg, így nagy valószínűséggel ez lehet a világ legdrágábban megépített Multiplája, ami egyébként az alábbi - hazai - videó szerint alapból is igen potens lett volna.
A szó szerinti első szárnypróbálgatás. Itt még csak az elszántság volt meg, az anyagiak hiányoztak