Csúcs Renault belülről
Mindent a Samsung SM7-ről
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hamarosan piacra kerül a Samsung SM7, és a belsejét már meg is mutatták.
A francia cég még az ezredfordulón vásárolta meg a Samsung Motors részvényeinek 70 százalékát, hogy élére álljon a cég ázsiai terjeszkedési törekvéseinek, és most, egy héttel a bemutató előtt kiadták az első képeket az új limuzinról. A 2004-es első modell utáni második generáció kifejlesztésébe harminckét hónapot és mintegy 400 milliárd wont (207 millió eurót) ölt a Renault Samsung Motors, az újdonság reményeik szerint radikális hatással lesz a nagy limuzinok piacára. Akárcsak elődjének, ennek is a Nissan Maxima adta az alapjait, de az új modell jóval nagyobb lett, a hátsó utasok lábtere például 7 centiméterrel hosszabb a korábbinál.
Az SM7-et a Nissan VQ motorsorozatának harmadik generációja hajtja. Az alap 2,5 literes V6-os 190 lóerős, 243 Nm nyomatékú, kombinált fogyasztása pedig 9 l/100 km a gyár bejelentése szerint.
A 3,5 literes V6-os 258 lovas, nyomatéka 330 Nm, átlagfogyasztása pedig 10,4 l/100 km, és mindkét motor kézzel is kapcsolható hatfokozatú automata váltóhoz kapcsolódik. Az SM7 motortól és felszereltségtől függően 19 700 és 25 600 eurónak megfelelő koreai wonért lesz kapható hazájában, arról viszont továbbra sincs információnk, hogy vajon idővel Ázsián kívül is megjelenik-e az autó, melynek orrára az öreg kontinensen Renault-embléma lenne várható.