Csonkolt, de turbós motort kap a Porsche Boxster/Cayman páros
Porsche Boxster/Cayman: új bázismotor 4 hengerrel, turbóval
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bázismodelljeihez új bázismotort tervez a Porsche, a hírek szerint négyhengeres turbós boxerrel is kapható lesz a Boxster/Cayman duó.
A Flat-6 News magazin értesülései szerint új bázismotort tervez a Porsche a Boxster/Cayman duóhoz, amivel egyszerre lehet olcsóbb és takarékosabb is a stuttgartiak kupéja és roadstere. Négyhengeres boxermotorról szól a fáma turbóval, 2,5 literes lökettérfogattal, közvetlen befecskendezéssel, illetve VarioCam Plus változó szelepvezérléssel és -emeléssel. Teljesítményét 350 lóerőre, nyomatékát bődületes 490 Nm-re saccolják, maximális fordulatszámát 7500-ra becsülik. A négyhengerest a Carrera S 3,8 literes hathengereséből faragják, a váltó hozzá - valószínűleg - kizárólag 7 fokozatú duplakuplungos automata lesz. A 2015-re várható, a Caymannál még kisebb kupéba minden bizonnyal feltöltés nélkül is beszerelik majd ezt a csodablokkot, amelynek bevetését a gyáriak is megerősítették. Hozzátéve, hogy még csak a fejlesztés korai szakaszában járnak, s a projektből a 2016-os facelift során lehet valóság.
Én még annyira sem értem mint te, mert az olcsóbb gyártást sem látom benne. Volt egy kifejlesztett, jól bevált, sorozatban gyártható motor, amiből most lecsípnek és rátesznek egy csigát. Ez magában drágább, és még jön a fejlesztés új vezérlés, étvágyban ugyanaz. Nép autó így sem lesz, de adtak egy pont az imázsnak, mint a Mustang, Maserati, stb.. úgy látszik az EU piacon most ez lesz a menő.
A végén még 1,6-os szívó benzines lesz egy Porschéban….
Értem én ,hogy választékbővítés meg olcsósítás,de remélem a Stuttgarti gyártó nem akar népautókat gyártani.
Egy Porsche számomra egy álomautó(amit viszonylag kevesen engedhetnek meg maguknak),és jó lenne ha az is maradna!
A 924-essel egyszer már próbálkoztak anno,de egy Audi motoros sportkocsit nem lehetett Porschénak nevezni.
Jó lenne ha márka megtartaná a nimbuszát és nem keveredne a tömeggyártókkal!