Csökkentették a GT3-as Honda NSX versenyeztetési költségeit

A Honda sem akar lemaradni a versenyautó fejlesztésben

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem maradt adós a Honda sem a GT3-as versenyautójának frissítésével. A megújult NSX versenygép a neve mögé kapott egy Evo megjelölést.


Hasonlóan az Audi R8 LMS versenyautóhoz, a Honda is frissítette a GT3-as versenyekre szánt gépét, ám a négykarikás márkával ellentétben csak azt követően, hogy az utcai változat is megkapta a maga ráncfelvarrását. A képeken persze Acura emblémával és névvel szerepel az autó, hiszen az utóbbi egy-két évben a Honda egyre erőteljesebben reklámozza amerikai luxusmárkáját.

Akárcsak az utcai autóknál, úgy a versenyautó esetében sem hagyták érintetlenül a karosszériát, ám ebben az esetben nem a dizájn csinosítása a fő szempont, sokkal inkább az aerodinamika javítása, ezáltal a légellenállás csökkentése és a nagyobb végsebesség elérése. Ezért módosították többek között elöl a splittert, hátul pedig a diffúzort és a lökhárítót. Javítottak a hűtőrendszeren, illetve az autó egyensúlyán, így jobb vezethetőséget ígérnek az ügyfélcsapatoknak. Emellett fontos még, hogy a módosításokkal csökkentették az autó versenyeztetésének költségét, amelyhez hozzájárul az is, hogy 25 százalékkal nőtt az erőforrás élettartama.
Hirdetés

Az autó és a 3,6 literes V6-os motorja is ugyanott, az amerikai Ohio államban készül, ahol az utcára szánt változat. Az NSX GT3 pedig olyan bajnokságokban indulhat, mint például az amerikai IMSA WeatherTech SportsCar Championship, a szintén amerikai Pirelli World Challenge, a Blancpain GT-szériák, az ADAC GT Masters és a japán Super GT.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?