Csinosabb és kíméletesebb az új SsangYong Korando

Új motorokkal érkezik a SsangYong Korando

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Formáját már korábban rendbe tették, most a kétliteres motorokon és az automata váltón reszelgettek kicsit.


A XIV-2 tanulmány elhomályosította a koreai gyártója által új motorokkal és néhány kisebb részletet érintő átalakítással felfrissített Korandót a Genfi Autószalonon. Az autó új alapmotort kapott egy kétliteres turbódízel képében: a 149 lóerős egység kézi váltóval és kétkerék-hajtással 147, 4WD üzemmódban pedig 157 gramm CO2-t pöfögtet magából kilométerenként. A kétliteres benzinesen is elvégeztek pár módosítást, teljesítményéről egyelőre nem nyilatkoztak, csak az emissziós adatokat adták meg: manuális váltóval, elsőkerék-hajtással 175, mind a négy kereket hajtva pedig 192 g/km a benzines CO2-kibocsátása.
Hirdetés
Az új motorok nyáron jelennek meg az európai modellekben, a dízelben a váltó fokozatainak kiosztását is megvariálták, és az automata váltó is új vezérlőprogramot kapott. Kívülről a krómozott hűtőrács és az átformált ablaktörlőlapátok, az utastérben pedig a LED-háttérvilágítású műszerek, a karbonszálas műanyagot utánzó betétek és a váltókar környékére helyezett fényes fekete felület segít megkülönböztetni a frissítés előtti modellváltozattól.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?