Csinos külsővel és turbómotorokkal jön az új Honda CR-V
Egyelőre csak Amerikának szól a Honda CR-V új kiadása, hozzánk jövőre várható
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az Egyesült Államokban, már 2017-es modellként debütált a Honda CR-V új generációja. Elődjénél nagyobb, csinosabb és elsőként turbós benzinmotort kap.
Jelenlegi, negyedik generációjával már 2011 óta fut a Honda CR-V, a japán rend szerint a jövő évet már új nemzedékkel kell köszöntse. Először az Egyesült Államok kapja meg a mostaninál mindenképp harmonikusabb formavilágú ötödik generációt, ami egy kevéssel hosszával és tengelytávjával is nagyobb lesz a mostaninál, motorjaival ugyanakkor downsizingot hoz.
Bár dízelmotorból már eddig is volt mindössze 1,6 literes és akár duplaturbós, ráadásul 9 fokozatú automataváltóval társított, benzinesből eddig csakis 2,0 literes benzinest lehetett elérni. A következő generáció azonban megkapja a Civicben debütált 1,5 literes benzinest, ráadásul 190 lóerővel és 240 Nm nyomatékkal. Hajtásból továbbra is csupán első jár majd alapáron, opcióként pedig marad az összkerékhajtás.
A növelt karosszéria természetesen tágasabb utasteret ígér, a hátsó lábteret 5 centivel bővebbnek mondják - pedig eddig sem volt éppen kicsi. Új az érintőképernyős hifi, a városi koccanásgátló már gyalogosokat is felismer, a sofőrt sávelhagyás-figyelmeztetés és távolságtartós tempomat is segítheti. Az Egyesült Államok közönsége már a jövő hónapban nyíló Los Angeles-i Autószalonon láthatja az új CR-V-t, míg Európa számára a jövő márciusi Genfi Autószalonon várható a debütálása.
Kívülről egy komolyabb ráncfelvarrás csak a jelenlegihez képest.
Belülről még mindig egy nagy 12V-os csatlakozó fedél látszik a boxon, de minek???
Nagyon király gép! Nekem az új Civic van de ezt nagyon elfogadnám!
Itt rajtad kívül nincs más zabi.
Az aktuális Nissan X-Trailre hajaz az oldalnézete, a hátulja meg olyan „amerikás”, de ezt pozitívumként írom. Jó ez a japán-amerikai hatású formavilág.