Alaposan átalakult a Karma Revero, új orrához friss hibrid hajtást is kapott
Úgy tért vissza a Karma Automotive, ahogy nem számítottunk rá. Az utóbbi időkben már híresztelték, hogy készül a Revero, korábbi nevén Fisker Karma erősen frissített változata, de ezzel együtt két további autót is bemutattak. A friss Revero egészen új arcot kapott, ami csinos ugyan, de messze nem olyan szép az összhang, mint korábban volt. Az új vonások mögött megújult hibrid hajtáslánc bújik meg, melynek hatótávnövelő benzines egységét a BMW szállítja. Ez a háromhengeres turbós benzinmotor a villanymotorral együtt 535 lóerőt teljesít, 4,5 másodperc alatt gyorsítja a Reverót 100 km/h-ra, és 128 kilométer tisztán elektromos hatótávolságot ígér.
A Karma kétajtós kupéját a Pininfarina készítette el, ha lesz rá érdeklődés, gyártanak belőle
A 2+2 üléses kupé állítólag a Revero hajtását kapja, vagyis háromhengeres BMW motort és villanyhajtást, összesen 535 lóerővel
A Karma Automotive hozott két meglepetést is, az egyiket épp a Pininfarinával közösen formálták. A kétajtós kupé tulajdonképpen egy Karma Revero új, látványos, harmonikus és lendületes karosszériával. Azt mondják, ha lesz rá kellő érdeklődés, limitált szériában beindítják a gyártást a Pininfarinánál. Van egy olyan érzésünk, hogy erre lesz kereslet. A harmadik autó a márka jövőjébe enged bepillantást, Az SC1 Vision kétüléses kabrió villanyautóként létezne a valóságban, hatalmas, fölfelé nyíló pillangóablakokkal. Ez csak egy tanulmány, a kupé viszont elkészülhet, a Fisker Karma korábbi népszerűségéből adódóan vélhetően az új modellekre is lesz megfelelő mértékű kereslet.
A Karma nem csak a mát és a holnapot képzeli el, a jövőre is vannak terveik, ezt mutatják az SC1 prototípuson