Marad a vékony lámpa felül és a kör alakú lámpa alul, a második generációnak bőségesebb motorpalettája lehet az első kiadásnál
Még csak néhány részletet mutatott a Nissan az új Juke-ról, ám úgy tűnik, hogy az első generáció érdekes lámpáit a második kiadás is megörökli, noha továbbfejlesztett formában. A 4,125 méteres hosszal büszkélkedő Juke első generációja 2010 óta része a Nissan kínálatának. A megjelenésekor kissé szokatlan kinézetű Juke népszerű típus lett, Európában a Qashqai után a második legnépszerűbb típusa a Nissannak, vélhetően a jó eladási számok miatt maradhatott gyártásban 9 évet az első generáció.
Az érkező új generációról még nem sokat árult el a Nissan, ám az valószínű, hogy a Renault-Nissan-Mitsubishi közös CMF platformjára épül, amely a Renault Captur alapjait is adja. A Juke néhány részletét ábrázoló fotó alapján biztosra vehető, hogy a lámpák az előd nyomdokaiba lépnek, azaz maradnak a vékony csíkszerű fények felül, alatta pedig kör alakú világítótestek foglalnak helyet. A fotók alapján ugyanakkor sejthető, hogy a második generáció szakít a gömbölyded formával, helyette sarkosabb, élesebb vonalakkal operáló köntöst kap, ami jót tehet a helykínálatnak is, mivel az első generáció a sok ív és a méretes szélesítések miatt nem igazán volt tágas belül. Az új Juke az ígéretek szerint nagyobb lesz elődjénél, illetve már 19 colos kerekekkel is kérhető lesz. Erőforrások terén a Renault-Nissan-Mercedes palettáról válogatják a motorokat, pletykák szerint a motorháztető alá kerülhet 1 és 1,3 literes benzines, de a jól bevált 1.5 dCi is marad a palettán, a csúcs pedig egy 200 lóerő körüli benzines lehet. Úgy tűnik, hogy a Juke vásárlóknak ezután a hibridről sem kell lemondani, a paletta egyetlen (1,6-os) szívómotorja kerülhet a külső forrásból is tölthető modellbe, az elektromos hatótáv 30 kilométer is lehet.
Hamarosan, a Frankfurti Autószalonon leplezik le a Juke második generációját, az első generáció népszerűsége miatt nem kapkodták el a leváltását