Családi dagonya: dupla fülkés, klímás pickupok
Piaci körkép: pickup a családnak
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A pickup élvezetes autó: nagy, tekintélyt parancsoló, nagyon bírja a strapát, terepen is magabiztosan mozog, ráadásul a legújabbak egy személyautó kényelmét ígérik. Ezért nem meglepő, hogy szeretik őket.
A keresési feltételeknek megfelelt példányok
Teljesítmény | Évjárat | Futott km | Vételár (Ft) | |
Mitsubishi L200 2.5 TD | 116 LE | 2003/4 | 156 000 | 2 790 000 |
Mitsubishi L200 2.5 TD | 116 LE | 2005/7 | 156 000 | 2 550 000 + ÁFA |
Mitsubishi L200 2.5 TD | 136 LE | 2007/9 | 196 000 | 2 790 000 + ÁFA |
Nissan NP300 Navara | 129 LE | 2002/6 | 172 000 | 2 590 000 + ÁFA |
Nissan Navara 2.5 XE | 171 LE | 2005/11 | 159 000 | 2 900 000 |
Nissan Navara 2.5 LE Aut. | 171 LE | 2005/12 | 189 000 | 2 600 000 + ÁFA |
Ford Ranger 2.5 TD 4x4 | 109 LE | 2006/2 | 88 000 | 2 590 000 + ÁFA |
Ford Ranger 2.5 TDCi 4x4 | 143 LE | 2007/2 | 100 000 | 2 729 000 |
Mazda B2500 2.5 TD 4x4 | 109 LE | 2005/1 | 152 000 | 2 600 000 + ÁFA |
Mazda B2500 2.5 TD 4x4 | 109 LE | 2005/4 | 245 000 | 2 900 000 |
Mazda B2500 2.5 TD 4x4 | 109 LE | 2006/4 | 200 000 | 2 799 000 |
Toyota Hilux 2.5 D-4D 4x4 | 102 LE | 2004/7 | 209 000 | 2 500 000 |
SSangyong Actyon Sport 2.0 XDI | 140 LE | 2008/1 | 74 000 | 3 080 000 |
Mahindra GOA 2.5 CRD | 107 LE | 2008/10 | 33 000 | 2 690 000 |
TATA Telcoline TDI | 90 LE | 2005/4 | 20 000 | 2 900 000 |
Végezetül, aki nem ragaszkodik a jól ismert márkákhoz, és bizalmat szavaz India, illetve Dél-Korea járműiparának, érdekes típusokkal szemezhet. A Ssangyong Actyon Sport látványra kétségtelenül nem a legharmonikusabb jelenség, de olyan meggyőző érveink vannak, mint a 2008-as évjárat, a 2,0 literes, 140 lóerős dízelmotor, és az adó összegével együtt is éppen csak 3 millió forint fölé nyújtózó vételár. Hasonlóan fiatalon szerezhető meg az indiai Mahindra Goa Pick Up, ám ahogy a használói véleményekben is megnyilvánul, ez leginkább ugyanúgy munkaautó, mint a szintén indiai TATA Telcoline, amelynek meglehetősen vegyes képet mutat a megítélése.
Összességében megállapítható, hogy hárommillió forint környékén nagyjából 6 év körüli, bőven 100 ezer kilométer felett használt, dupla fülkés, zömmel japán kisteherautók kaphatók, ám véleményük szerint, akinek szimplán a család és a csomagok szállítása a legfőbb elvárás az autóval szemben, az jobban jár, ha ezért az összegért középkategóriás dízel kombik közül választ. A pickup leginkább azoknak való, akiknek sokszor rossz minőségű utakon közlekedve kell célba érni, netán munka, vagy szabadidős tevékenységük igényli a 4x4 hajtás és/vagy a plató meglétét, és ennek érdekében hajlandók felvállalni bizonyos kompromisszumokat a hétköznapi életben.
Aki egyszer belekostolt a pick-up érzésbe,az többé nem igazán vágyik személyautora!Ez egy személyes tapasztalat is,egy Mitsubishi után immárom 3éve Toyotázom,de nem cserélném le semmi pénzért sem ,se a márkát,sem a kategoriát!!!
2008. július 1-jétől a magánszemélyek által – magántulajdonban levő járművel – a magáncélú közúti járműhasználat során, a menetlevél vezetési kötelezettség az MT rendelet hatályának változása folytán megszűnt. Egy negatívummal kevesebb.