Ilyen is ritkán történik: az ID.7 legjobb eredménye a km77 jávorszarvastesztjén az első próbálkozás volt, ahol a sofőr még nem tudta, hogyan reagál az autó (fotó: km77.com)
Mielőtt részletesen kiveséznénk az ID.7 kikerülőmanőverét, érdemes a szlalomozáson nyújtott produkciójára is kitérni. A km77 szerint az autó stabil maradt a hirtelen irányváltások ellenére, és a méretéhez képest meglepően fordulékony is. Ezt alátámasztja a stopper is, ugyanis 23,8 másodperc alatt ért körbe a pályán, ezzel megelőzve például az Abarth 500e-t. Igaz, a BMW X5 vagy épp a Mercedes EQE egy tizeddel még a Volkswagen villanyautójánál is gyorsabb tudott lenni, de mindössze bő két szekundummal maradt el az abszolút csúcstartó Porsche Taycan GTS-től. A jávorszarvasteszen ritkán látott eredményt mutatott az ID.7. Már az első próbálkozásnál sikerült bójadöntés nélkül végrehajtani a manővert, még ha csak 74 km/órával is a célul kitűzött 77 km/órához képest. Bár a sofőr elmondása alapján az autóban benne lett volna a magasabb sebességgel teljesített manőver is, ez végül nem jött össze, de összességében így is jól teljesített a Volkswagen villanyautója.