Még a belépő szinten is megnyerő az AMG GT megjelenése
Habár a V8-ról le kell mondani a belépő szinten és az ezzel járó plakettekről az autó oldalán, így is jól mutat a GT 43. Szemből nézve a fényszórók megegyeznek a combosabb kivitellel, viszont a hűtőmaszk egy hajszálnyival kisebb, így az alsó lökhárító valamivel vastagabb, illetve egy fekete díszbetét ível át rajta. Hátul marad ugyan a négykipufogós elrendezés, de a szögletes végeket kerekre cserélték, és a méretes hátsó szárnyról is le kell mondani a GT 43 esetében, igaz opcióként rendelhető egy fix légterelő.
Kicsit azért a külsőhöz is hozzányúltak, hogy ne lehessen összetéveszteni a V8-asokkal
19-21 colos felnik kerülhetnek alá
Nem bonyolították ennyire túl a dolgot az utastérben, szinte egy az egyben azonos a V8-as kivitelekkel, így ebbe is 12,3 colos digitális műszeregység, és 11,9 colos érintésérzékeny multimédiás kijelző kerül. Persze a rendelhető extrák száma itt is jelentős, így a leendő GT 43 tulajdonosok is kellően egyénre tudják szabni a belső teret.
A legjelentősebb különbség minden kétséget kizáróan a motortérben lelhető fel, ugyanis jelen esetben csak négyhengeres motor kerül az autóba, abból viszont egy 2,0 literes, 422 lóerős, lágy hibrid rásegítéssel, és 500 newtonméter nyomatékkal. A kis villanymotor korlátozott ideig ezen túl extra 14 lóerőt is képes kipréselni magából. Többek között ez is szerepet játszik abban, hogy álló helyzetből mindössze 4,6 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órára, a végsebessége pedig 280 km/óra. A Mercedes ugyan kínál hátsókerék-kormányzást a GT 43-hoz, de csak feláras opcióként, illetve az erősebb modellekkel ellentétben a belépő szintű modell kizárólag a hátsó kerekeken hajt.
A német gyártó egyelőre nem közölte, mennyibe fog kerülni az AMG GT 43