Coupé után Roadster – az AMTS idei nyereményautója
Konkrétan ezt a BMW Z4-est építi át, és sorsolja ki idén az AMTS
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Minap írtunk az AMTS tavaly épült Mustangjáról. Abból nem lett nyereményautó, az idén átépülő BMW Z4 Roadster azonban sorsolásra kerül.
Az idén holnap nyíló AMTS-hez, azaz az idén e hétvégén megrendezésre kerülő Autó, Motor és Tuning Show-hoz legalább annyira hozzátartozik a nyereményautó sorsolása, mint az autóépítés. Igaz, az aktuálisan épített autó és a nyereményautó nem feltétlenül ugyanaz. Ennek több oka is: nem árt, ha már a megelőző reklámhadjáratban konkrétan a sorsolásra kerülő autót tudják mutogatni, de azért az is említhető, hogy tavaly az eddigi AMTS-történelem legértékesebb tuningautójaként épült meg a vadonatúj hatodik generációs Mustang, ahhoz pedig nem akadt megfelelő szponzor és költségvetés. Idén viszont nem titok, hogy az a BMW Z4 kerül majd sorsolásra vasárnap, ami péntektől kezdve épül majd a Carstyling.hu Tuning Show Autóépítő Arénájában.
Bár nem új autóról van szó, az alapok egyáltalán nem rosszak. A Z4 klasszikus roadster, kétüléses és vászontetős, de "kalapját" teljes egészében elektronika mozgatja, nem is lassan. A hajtás szigorúan hátul, a váltó (ami itt hatfokozatú, patent hatos) középen, a motor pedig hosszában elöl. De még milyen motor! Soros hathengeres, ami 192 lóerőt és 245 Nm nyomatékot ad. Nem a világvége, de pont elegendő, például egy 7 másodperces 100 km/órára gyorsuláshoz és az akár 235 km/órás végsebességhez.
Az nyeremény Z4 eddig 91 ezer kilométert futott, állt néhány évet. Nem probléma, hogy most még nevetséges lemezfelniken áll, ahogyan az sem, hogy kormánykerekén vagy váltógombján már kopott egy kicsit a bőr, úgyis teljesen új, nem is akármilyen kárpitozást fog kapni. A szervezők úgy hozták el egy kereskedésből, hogy éppen előkészítették már a hátsó lökhárítóját egy horzsolás miatti fényezéshez, de még nem fújták le. Záros időn belül nem csak új dukkót, hanem új, egyedi lökhárítókat és küszöbtoldatokat is kapni fog.
Az átépítés persze jóval több lesz, mint némi optikai tuning. Ezért is fontos hangsúlyozni, hogy nem csak az elmúlt évekhez hasonlóan legális és minőségi alkatrészek kerülnek az autóra, illetve az autóba, hanem az AMTS szervezői már a bürokratikus köröket is lefutották: a nyeremény Z4-hez az átalakítási engedély is megvan. Futóműve H&R ültetőrugókat és Koni lengéscsillapítókat kap a Kárászy kínálatából. A felnik AEZ Antiga típusúak lesznek - elárulhatjuk, hogy jól fognak mutatni, miként a szintén az Alcartól származó Yokohama V105 abroncsok is ígéretesek. Új gyári fékeket is kap az autó, teljesítménynövelése egy, a típushoz való Fox kipufogóban fog kimerülni.
Ismét nagy talány, hogy mit fog alkotni Gengeliczky János a CarColor House of Kolor palettájából, miként persze a Bara kárpit is újfent megmutathatja, hogy mit tud kezdeni a beltérrel. A hifi/multimédia fejegységét ezúttal a JVC adja, a hangszórószett ismerősen Hertz lesz, az viszont újdonság, hogy a Z4-hez némi üzemanyagutalvány és egy roadsterhez különösen hasznos kültéri takaróponyva is jár majd. Kíváncsian várjuk, hogy miként fest majd, vasárnap pedig minden jegyvásárló izgulhat majd, hogy az ő nevét húzzák ki. Figyelem, a nyerési esélyhez nem elég csupán jegyet vásárolni, regisztrálni is kell azzal a nyereményjátékra! Akár az AMTS központi standjánál, akár a Használtautó Kft. wifit és frissítőt is kínáló nyereménystandjánál, ahol nem mellesleg az AMTS Mustangja is megtekinthető lesz.
En ennek az elejevel nem vagyok kibekulve, nagyon banbanak nez ki, plane hogy ez egy roadster vagy mi. Ennel egy 3as bomos is sportosabban nez ki elolrol.
csúnyák a z bmv-k, az az aez felni meg vér gagyi. remélem ezt is földig műanyagozzák az országos telepiarc találkozón 😀 :D:D:D:D:
Hogy finoman fogalmazzak: elbírna egy Gas Monkey vagy Count’s Kustoms-tuningot az autó:) Fájdalmas így ránézni, szinte kiált a könnyűfém-felnik után. Vicces, hogy egy ilyen apróság mennyit képes javítani vagy rontani egy autó megjelenésén.