A Chevrolet Camaro zárt tetős kupéváltozata lett az első autó, mely az NHTSA (amerikai közlekedésbiztonsági hivatal) idén megszigorított töréstesztjén elérte a maximális ötcsillagos értékelést.
A szigorítás során az intézet új oldalütközési tesztet, és az európai NCAP-nál már régóta a követelmények között szereplő oszloptesztet vezetett be. Utóbbinál az autót 32 km/h-s sebességgel ütköztetik 25 cm átmérőjű póznával 75 fokos szögben közvetlenül az A-oszlop mögött a sofőr oldalán.
Al Oppenheiser, a Camaro főtervezője természetesen rendkívüli módon örült az autó sikerének, és főleg annak, hogy a szigorított körülmények között is ilyen jól szerepelt. A GM ugyanakkor nem mulasztotta el kiemelni, hogy az értékelés a hat légzsákkal, StabiliTrak menetstabilizálóval és biztonsági öv előfeszítőkkel felszerelt kupé modellre vonatkozik.
Kicsivel korábban a típus kabrióváltozata is öt csillagra vizsgázott, de még a régi követelmények között érte el azt az eredményt.