Alufelni és tükörbe integrált index is megjelent a módosított Dacián
Nem ismeretlen az iráni Saipa autógyár számára az első generációs Logan, egészen 2019-ig licengyártás alapján náluk is készült a típus. A nyugati szankciók miatt viszont kénytelenek voltak kihátrálni a franciák, az irániak pedig saját kútfőből oldották meg az utódlást.
Ha kellene egy Logan ajtó, akkor erről a majdnem-Cadillacről nyugodtan le lehetne csavarozni
A Cadila jelentős átalakuláson esett át, az orr sokkal modernebb (nappali menetfényes) lámpákat kapott, megnőtt a maszk mérete, más a géptető és a lökhárító. Hátul sem lustálkodtak a tervezők, a Logant sikeresen átültettek a 2020-as évekbe, egyáltalán nem áll rosszul a csomagtartóra is átnyúló LED fényforrás. Az autó oldalával már nem tudtak mit kezdeni, így könnyen beazonosítható a zseb-Cadillac származása. Az erőforrás is változott, mivel már nem használhatják a Renault blokkját, egyszerűen lemásolták a korábbi motort, a szívó 1,6-os 102 lóerős, a váltó ötfokozatú kézi, de ígérnek automatát is.
Korábban 45%-volt a helyi gyártású alkatrészek aránya, a szankciók miatt most 85%. Légzsák is került a fedélzetre
A luxust iráni szinten kell érteni, amit a Cadillac évtizedekkel ezelőtt maga mögött hagyott, így a gyár ezen összehasonlítása megmosolyogtató. A Logan utasterét (mű)bőr kárpitba húzták, az ablakokat villanymotor mozgatja, a hűtésről pedig légkondi gondoskodik, de az érintőképernyő sem hiányzik a fedélzetről.
A megjelenés sokat lépett előre a Daciához képest, bár nem szabad elfelejteni, hogy azt több mint 20 évvel ezelőtt rajzolták