A buggy után pickupot is készítettek a Brabus szakemberei a G 63-ból
Nem ez az első alkalom, hogy pickup formát ölt a G 63, ugyanis már 2020-ban 800 Adventure XLP néven piacra dobott egy pickupot a Brabus, a maga szerény 789 lóerős teljesítményével és meglehetősen impozáns megjelenésével. A 900 XLP névre keresztelt most debütáló modell szintén extravagáns küllemmel bír, a motorborítás alatt pedig egy 4,4 literes V8-as motor dolgozik a Brabus saját készítésű turbófeltöltőivel. A hajtáslánc 888 lóerővel és 1250 newtonméteres nyomatékkal érkezik, bár utóbbi 1050-re van korlátozva a hosszabb élettartam érdekében. 4 és fél tonnás súlya (!) ellenére 4,4 másodperc alatt tud nulláról százra gyorsulni, a végsebessége pedig 210 km/h, de ez szintén szoftveresen van leszabályozva a terepgumikra hivatkozva.
A 22 colos piros kovácsoltvas felnik sokat hozzádobnak az autó nem mindennapi megjelenéséhez, a beltér pedig az egyértelmű luxusról árulkodik
Ha már terep, a Brabus szó szerint vette, hogy a 900 XLP bárhol meg kell állja a helyét: a hasmagassága ugyanis 49 centiméter a pickupnak, de a stabilitás érdekében még a kasztni szélességét is megnövelték (11,6 centiméterrel), az autó hossza pedig 5,3 méterben állapodik meg. A figyelemreméltó méretekhez természetesen figyelemreméltó árcédula társul: mindössze 10 darab készül a 900 XLP-ből, egyenként 660 ezer eurót, vagyis nagyjából 255 millió forintot kérnek érte.
Csupán tíz darab készül a pickupból, azoknak viszont jól megkérik az árát