Budaörs készülj, új szolgáltatással érkezik a GreenGo!

Tovább terjeszkedik a GreenGo, ezúttal Budaörs a cél

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A felhasználói igényekre szabva fejlesztette tovább szolgáltatását a GreenGo, Magyarország egyetlen elektromos autómegosztó szolgáltatója.

A GreenGo ügyvezető igazgatója, Michaletzsky Bálint mutatta be a kizárólag elektromos autókból flottát üzemeltető autómegosztó szolgáltató legújabb működési területét, és egy kis pluszt.
Ezúttal Budaörs lakóinak, illetve az ott bevásárolni kívánó fővárosiaknak kedvezett a vállalat termékfejlesztési politikája, ugyanis a felhasználói szokásokat monitorozva arra az elhatározásra jutottak, hogy a budaörsi nagyobb áruházak környékén, valamint a Gazdapiacnál kedvezményes díjazású parkolási zónákat alakítanak ki.
„Folyamatosan figyelemmel követjük felhasználóink autóhasználati szokásait, így tájékozódni tudunk az általuk leggyakrabban látogatott területekről. Ehhez rengeteg adat áll rendelkezésünkre, amelyeket folyamatosan beépítünk az új fejlesztésekbe. Ez egy jó sorvezető ahhoz, hogy priorizáljuk a felhasználói igényeket. A szinte triviális reptéri bővítés után újdonsággal jelentkezünk és új, kedvezményes parkoló zónákkal bővülünk Budaörsön. Továbbra is abban szeretnénk elsők maradni, hogy elektromos flottánkkal reagálunk a fővárosi közlekedési igényekre és a közösségi élményt a mobilitás növelésével fokozzuk” – ismertette Michaletzky Bálint, a GreenGo ügyvezető igazgatója.
Hirdetés

Ennek fényében egy órányi vásárlás a fentebb említett intézményekben akár mindössze 300 Ft-ba kerül, a közösségi autó parkolása tekintetében. A díjszabás ugyanis úgy alakul, hogy alap csomag esetén 5 Ft-os percdíjjal, minimál csomagban pedig 8 Ft-os percdíjjal kalkulálhatnak a szolgáltatás igénybevevői, és amiatt sem kell aggódni, hogy a zárást követően eltűnne az autó.
A felhasználókat segítve, az alkalmazásban kék színnel jelölték az olyan nagy budaörsi áruházak parkolási zónáit, mint például a Tesco, a Decathlon, az Intersport, a Diego, az IKEA vagy épp a KIKA – és a felsorolás korántsem teljes. A vállalat lokálpatriotizmusáról téve tanúbizonyságot, a helyi kezdeményezésből igazi kuriózummá növekedett Budaörsi Gazdapiac külön jelzést kapott – pontosan azért, hogy az érdeklődők figyelmét mielőbb felhívják rá.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?