Még igen friss a forma, keresik is a vásárlók, így a megszűnést egyértelműen nem megszokott tényezők eredményezték - inkább csak sose illett bele igazán a koncepcióba, amolyan átmeneti autóként szolgált a Polestarnak
Még szinte be sem hunyhattuk a szemünk, mióta a Volvo új, elektromos leányvállalata elkezdte az első autójának gyártását Polestar 1 néven 2017-ben. Az akkor bevezetett "átmeneti" autó még nem volt teljesen elektromos, egyszerre használta ki a benzinmotor és az elektromos hajtás előnyeit. Ez az időszak viszont a Polestar szerint véget ért, már nincs szükség a képletben a belsőégésű motorra, ezáltal - a kereslet ellenére - a Polestar 1-re sem a kínálatban.
Ebben még önmagában nincs is túl sok meglepő részlet, lényegében egy kizárólag elektromos autók gyártására létrehozott cég innentől tényleg csak elektromos autókat fog gyártani. Inkább az a furcsa, hogy nem lesz a kupénak közvetlen utódja, egyelőre csak eltűnik a kínálatból, magára hagyva az egyetlen elérhető modellt, a Polestar 2-t. A trónörökös státuszhoz a 2020-ban bemutatott Precept tanulmány későbbi sorozatgyártásra szánt reinkarnációja áll a legközelebb, de közvetlen utódnak semmiképp sem nevezhető.
A Polestar 1 beltere - ha itt képzelnéd el magad a közeljövőben, akkor van egy jó hírünk: még rendelhetsz az utolsók közül
Így tehát ha valakinek a hibrid sportkupé jobban bejön az elektromosnál, netán az első Polestar modell eszmei értékére fáj a foga, vagy egyszerűen már régóta szeretne egy pont ilyet, csak még érlelgette a fejében a gondolatot: itt az idő sietni, mert a típusnak meg vannak számlálva a napjai.