Akár ilyen külsőt is kaphatna az iM2, a méretes vesék megjelenésére minden modell esetében jó esély van (Forrás: Motor1.com)
Egyre szélesebb elektromos autó kínálat kezd kialakulni, vehetünk
kicsit,
nagyot és
gyorsat is, de a
megfizethető árú elektromos autó sem utópia. A BMW a következő években a trendeknek megfelelően tovább bővíti a villanyautós portfólióját, aminek a csúcsán trónolhat az iM2, ha tényleg komolyan gondolják. A kiszivárgó pletykák szerint a bajor autógyártó 1000 kW-os, azaz 1360 lóerős sportautó bemutatását tervezi 2022 elején.
A BMW i4 külseje már nem titok, négy ajtóval és ferde háttal érkezik, idén az M jelű variáns is bemutatkozik (Forrás: Motor1.com)
Az esetleges érkezési dátum pont az M divízió 50. születésnapjára esne, ezért amolyan jubileumi ajándék is lehetne a belső körökben “Project Katharina” néven futó villanykupé. Külföldi autós portálok több érdekességet is említenek a menetteljesítmény kapcsán. Az 1300 lóerő feletti modell állítólag száraz körülmények között 120 km/h-ig csak a kipörgésgátló segítségével tartható kordában, elektronikai segédlet nélkül jelentős gumifüst lenne az eredmény. A nulláról százra gyorsulás kapcsán 2,5 másodpercet említenek, a Nürburgringen 6 perc és 50 másodperc alatt ér körbe, amivel a plug-in hybrid
Porsche 918 Spydert is maga mögé utasítja.
Az elektromos modellekből is lesz M jelű változat, az i4 M 700 lóerő körüli teljesítménnyel érkezhet (Forrás: Motor1.com)
Az szinte készpénznek vehető, hogy az M részleg 50. születésnapját alaposan megünnepli a BMW, amihez passzolna az iM2, figyelembe véve az autóipar jelenlegi orientációját. Az viszont erősen kérdéses, hogy koncepciómodellként vagy (limitált) szériagyártású autóként mutatkozik-e be az iM2. De ha mégsem kerül árcímke az 1300 lóerős négykerekűre, akkor a 700 lovas i4 M-mel vigasztalódhatnak a vevők.