Az osztott lámpák és a hatalmas hűtőrács is megmaradnak, ám az első lökhárító sportosabb lesz az RS változaton (Fotó: Automedia)
Az Audi 2026-ra nem csak egy komplett villanykínálatot tervez leleplezni, ekkortól a belsőégésű motoros újdonságokat összességében másnál kell majd keresni, mert a négy karika ezt követő modelljeiben kizárólag az elektromos hajtás marad. Az elkövetkező évek 20 új villanyautójának egyike a Q6 e-tron, amelyet már 2021 októbere óta tesztelnek álcázva a közutakon az ingolstadti mérnökök. Mostanra már az RS változat is az utakat rója, illetve esetünkben épp a Nürburgringet. Itt kapták le ugyanis az Automedia kémfotósai a PPE platform méretes újdonságát, amelyre a Macan EV is épül majd.
Oldalról nézve az ültetés és a piros fékek is látványosak, ám remélhetőleg a tárcsák azért ennél nagyobbak lesznek (Fotó: Automedia)
A pletykák szerint akár 600 lóerőre is számíthatunk majd a kétmotoros, összkerékhajtású nagyvastól, ráadásul ez alatt több teljesítményszinten várhatunk Q6 és SQ6 e-tronokat is, hiszen a testvérmodell Macant is megannyi teljesítményszinttel tervezik majd árusítani. Akkucsomag terén 100 kilowattórás kapacitásról szólnak a pletykák a
"mezei" Q6 e-tron esetében, ám az RS modell ennél nagyobb elemet is hordozhat maga alatt a megnövekedett teljesítmény és étvágy miatt. Már a képeken is látszik, hogy feszesebb futóművel, könnyebb és nagyobb felnikkel, illetve jól tapadó gumikkal érkezik majd, viszont - bár persze ott a regeneratív fékezés - a féktárcsák és a piros nyergek azért remélhetőleg a képen láthatóknál nagyobbak lesznek rajta, hogy biztosan elviseljék a szokásosnál komolyabb terhelést.
Hátul is a megszokott audis elemek köszönnek vissza, természetesen kipufogót itt nem találunk (Fotó: Automedia)