Gyönyörű, egyszerre elegáns és vad az új, összkerekes M4 kabrió
A brutális adatok, a letaglózó stílus, a kiemelkedő prémiumérzet és a rengeteg biztonsági merevítés mellé már összkerékhajtást is kaphat a BMW M4 kabrió változata. A vászontető alatt M Carbon kagylóülésekkel, 10 fokozatban állítható tapadásvezérléssel és kétféle fékpedál beállítással érkezik az új modell, váltója pedig nyolcfokozatú automata lesz.
Minden szögből megvan a maga varázsa, minden részletéről virít a sportosság
Az új BMW M4 Competition Cabrio nem csak papíron erős az 510 lóerős maximális teljesítményével és a 650 Nm csúcsnyomatékkal: 3,7 másodperc alatt gyorsul fel állórajtból 100 km/órás sebességre, a nulla-kétszázat pedig 13,1 másodperc alatt teljesíti. 80-ról 120-ra negyedik fokozatban 2,8 másodperc alatt, ötödikben pedig 3,7 másodperc alatt gyorsul fel. A végsebesség alapesetben 250-re korlátozott, de az opcionális M Driver’s Package extra ezt a korlátozást 280 km/órára tolja ki.
A vászontető "felcsukása" után is korrekt formájú, sportos autó marad
Ám ez egy prémiumautó is, nem csak sportkocsi, ezért az extrák nagy része nem a vezetési élményre és a végsebesség növelésére összpontosít. A háromzónás automata légkondicionáló, a hangulatfényekkel kiegészített, LED-technológiás utastér-világítás és a prémium minőségű zenerendszer, a digitális kijelzőkkel dolgozó BMW Live Cockpit Professional műszerfal-elrendezés, valamint a BMW Intelligent Personal Assistant technológia is alapfelszereltség. Erre jöhetnek még rá olyan tételek, mint mondjuk az aktív navigációval és automatikusan leállósávba kormányzó funkcióval szerelt kormányzó- és sávtartó asszisztens, a teljesen önállóan dolgozó parkolóasszisztens vagy a tolatási segédlet.
Felmerül a kérdés: vajon innen hová tovább? Van még bármi, ami hiányozhat az új, összkerekes M4 Competition kabrióból?