Brutális dízelt faragtak a BMW 330d-ből
A M550d-ből ismert háromturbós blokk került a 3-as BMW orrába
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A BBM Motorsport nem aprózta el a ráncfelvarrott 3-as BMW Touring átalakítását. Komplett motort cseréltek benne, így 440 lóerő dübörög benne.
Ismét egy őrült tuninggal rukkolt elő a BBM Motorsport. Fogták az egy generációval korábbi 330d Touring BMW-t, és komplett motort cseréltek benne. Az M550d-ből, valamint az X5 és X6 M50d-ből ismert háromturbóst építették be az orrába. Ennek megfelelően új nevet is kapott. 350D 3T-nek hívják, és a gyári 381 lóerő és 740 Nm forgatónyomaték helyett immár 440 paripa és brutális 850 Nm nyomaték áll rendelkezésre.
A menetdinamikai adatok is sokat javultak. A 0-100 km/órás sprint 4,9 másodpercig tart, a 100-200 km/órás gyorsulásban viszont sokkal nagyobb javulás következett be. Mindössze 9,8 másodperc szükséges ehhez, ami 7,5 másodperces javulást jelent. A végsebesség 296 km/órára nőtt.
A motorcserén kívül a módosítások részét képzik az E92 M3-ból származó első és hátsó tengelyek és a StopTech fékek. A 19 colos felniken Michelin Pilot Sport abroncsok feszülnek, a megfelelő hanghatásról pedig egy aktív hangrendszerrel szerelt kipufogórendszer gondoskodik. A külső kékszínű metálfényezést kapott, míg odabent Recaro sportülés, az M3-ból származó műszerfal és Alcantara borítású BMW Performance kormány várja a vezetőt.
Ez övön aluli ütés volt szegény csalfának, tee egy gonosz ember vagy! 😀
De mondhatnám azt is hogy be vittél egy tökéletesen kivitelezett TKO-t.
[i]„Sportkocsit azért leginkább a teljesítmény és a vezetés élménye miatt vesznek. A környezettudatosság itt sok szerepet nem kap. „[/i]
Vajon ki írhatta ezt? :-DDD
Hagyd, gondolom egy jó nagy tál babgulyás után egy hétig gyónnak, mert telef….ták a légkört.
:-DDD
Mi köze van a cikkhez az emissziónak? Ne fáradj, semmi! 😀
Ennél az élményautónál ez nem számít. Tudod „egészséges férfi emberek fülének” ennek a verdának a hangja maga a zene. 🙂
A fosvágen koromdízelei is határértéken belül tudnak maradni, csak megfelelően kell paraméterezni a vezérlő szoftvert. Jaa, csak akkor úgy megy a ketyere mint egy kehes teknős és oda az agyatlan élményautózás mézesmadzagjának.
Ez a tákolmány itt fenn már azelőtt elbukna minden emissziótesztet mielőtt beindítanák a koromgyárat.
Ezzel a kérdéssel csak megidéztem s3000 kollégát. Szóval nem véletlen az a „:)” a mondat végén…
Csalfaromeo, hát ezt sem tudod? De h….e vagy! A BMW diesel motorjai adalék nélkül emissziós határértéken belül vannak. Ezért (is) választotta a TOYOTA.
Már csak egy kérdés maradt: vajon hányszorosan lépi túl az emissziós határértékeket?:)