Még soha nem volt ilyen erős egy szériagyártású Jeep! A Grand Cherokee is igazodik a divathoz, a nappali fény LED csíkokkal került megoldásra, és a korábbi szögletességet kissé gömbölyűbb, lágyabb formavilág váltotta fel
Gázadásnál brutálisan szól a kipufogó
Ha valaki igazán brutális teljesítményű, felső kategóriás SUV-t szeretne magának, akkor jó eséllyel két választása lehet: BMW X5 M vagy Mercedes-Benz ML 63 AMG. Ez a két német gyártmány mind külsőségeiben, mind V8-as motorjának erejével képes elvarázsolni az embert, de most itt az amerikai fenegyerek, a Jeep Grand Cherokee SRT8. A 6,4 literes HEMI V8-asból 465 lóerőt préseltek ki a mérnökök, a forgatónyomaték értéke a mozdonyokéval vetekszik, így aztán nem csoda, ha a 20 colos kerekekre állított monstrum 4,8 másodperc alatt gyorsul 0-100-ra, valami elképesztő hangaláfestéssel. A motor erejét ötgangos automataváltó továbbítja a kerekek felé, és ugyan a Jeep név terepen kötelez, az SRT8 inkább való aszfaltos mókára, mint saras dagonyára. 250 km/órás tempónál elektronikus korlátozás vet véget a száguldozásnak, jobb a békesség, de azért a megállást nem bízták a véletlenre az amcsik. Az olasz Brembo előre hat-, hátra négydugattyús fékrendszert tervezett, ugyanebben a sorrendben 15, illetve 13,8 colos tárcsákkal. Az utastérben sportos hangulat uralkodik, bőr-szövet kárpitozást kaptak az ülések, a támlán - és még sok helyen - ott az SRT8 embléma, a kormányon és a középkonzolon fémes hatású a dekoráció, de szénszálas mintázatból is kijutott az ajtókra, valamint a műszerfalra.
Sportos az utastér. A 6.4L HEMI felirat önmagáért beszél. Olasz meló: a 20 colos felnikre a Pirelli szállít defekttűrő gumiabroncsot, és a Brembo tervezte a fékrendszert
kb 20L varosban
Ez nagyon szép!Ennyire én Gand Cherokee-ra még nem vágytam,mint egy ilyenre.Bár a fogyasztása biztos kijózanítana..