Bomba robbant a kínai ötletgyárban: távirányítós az új BYD

Távirányítással is vezethető a BYD Su Rui kompakt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Döntsék el Önök, zseniális vagy teljesen felesleges extra, hogy távirányítással is parkolható a legújabb kínai négyajtós.


A BYD F3 utódjának végleges neve Su Rui lesz, de már a kezdetekben eldőlt, hogy mi lesz az autó teljesen egyedi, eleddig nem látott extra-felszerelése: a távirányítás. Teljes értékű, közúton használható négyajtós távirányítással, ilyen még nem volt. Persze ne úgy képzeljük, hogy ezentúl a kapuból állva távirányítón keresztül magunkhoz édesgetjük a két utcával arrébb leparkolt autót, de amennyiben szűk helyre kell beállni, és úgy érezzük, kívülről könnyebben tudjuk megoldani a dolgot, akkor kezünkben lesz a BYD távirányítója által adott egyedi lehetőség.
Hirdetés
Természetesen komoly megkötésekkel jár ennek használata: az opció csak az automata váltós modellek esetében lesz elérhető, rádiójelekkel irányítva az autó maximális sebessége 2 km/h lehet, és a távirányító hatótávja is csak 11 méter, azaz túl messze nem távolodhatunk el a kocsitól játék közben. Maga a Su Rui 1,5 literes benzines 109 lóerős szívómotorral, vagy ugyanekkora, de turbós, s ennek köszönhetően 154 lovas erőforrással lesz kapható, utóbbi választásakor a távirányítás az alapfelszereltség része.

Az alábbi videón megtekinthető, hogyan működik a gyakorlatban a távirányítós BYD, a döntést pedig az Önök kezébe adjuk: zseniális vagy teljesen felesleges a kínai mérnökök által kitalált új extra?
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 18:29
    Permalink

    Két perc alatt betette egy 3 üres hely közepére? Wooowwww. 3 másodperc alatt be lehet parkolni lendületből egy ilyen helyre. És ezzel újabb bénázásokra adnak lehetőséget: kiszállsz, elkezdesz játszani, és megkoccolod a melletted állót, mert lemerült az elem? Ugyan már kérem, aki nem tud vezetni az ne vezessen. Én aláírom, hogy ezek a technikai vívmányok, hogy sávasszisztens, meg minden, de ezek csak elkényelmesítik a sofőröket. Aztán, ha meghibásodik, attól még az autó használható marad, csak vezetni nem fogja tudni az illető, mert hozzászokott a “kényelemhez”. Távirányítóval parkolni??? Hová lustul még a világ?

  • 2017.10.30. at 18:29
    Permalink

    A Kinaiak,hiába fáj az újságirónak,pálcikával fogják,rövidesen megenni,az elkényelmesedett nyugatot.
    Az,hogy éppen a bemutatón csöpögött,az olaj,pech,de gondolom,egy pár forintos alkatrésszel orvosolható.Azért,ne felejtsünk el pl. egy keményebb,nagyhirű esetet,amikor a Mercedes A osztály,egyszerűen,felborult,a jávorszarvas teszten,vagy ki gondolta volna,mondjuk,20 éve,hogy egy Japán autó,féláron,megveri a nagymultú,méregdrága,sporkocsikat,/Porsche,Ferrari. Lamborghini,Maserati stb.Gyorsulásban,végsebességben,meg még sok mindenben!Igen,a Nissan GTR-ről van szó.Úgyhogy le lehet becsülni,egy dolgos népet,a semmittevésben,nagyokat nyújtózva,közben a Kinaiak rövidesen lekörözik a világot.Amúgy,az ötletük,zseniális,mert nem mindenki olyan biztos a parkolásnál!

  • 2017.10.30. at 18:29
    Permalink

    Szerintem csak jeleket hagy a padlón, hogy visszafelé már azokat követve távirányítás nélkül is kitaláljon a parkolóból. Ez is okos találmány!
    Annyi, hogy IFA mögött nem használható! 🙂

Vélemény, hozzászólás?