Hivatalos képek helyett még csak spekulációk láttak napvilágot az Audi Q6 kapcsán. A terepkupé a Q7-esnél józanabb méretekkel, de csaknem azzal egyező motorparkkal várható
Úgy gondolja az Audi, hogy a BMW-nél bevált terepkupé-műfaj náluk is sikeres lehet, ezért a szomszédoktól ismert recept szerint, nagyobbik szabadidő-autójuk, azaz a Q7 padlólemezén ők is elkészítik lejtős hátú szabadidőautójukat. Nem követik el azt a hibát, amibe a müncheniek eleinte belesétáltak, azaz a Q6 papíron semmiképp sem lesz négyüléses. Várhatóan minden változata az Audi védjegyének számító Torsen-differenciálműves quattro összkerékhajtással készül majd, motorparkjában egyrészt a Q7-ből ismert 3,0 literes V6-os, 272-333 lóerős benzines, és a hasonló méretű 204-240 lóerős turbódízel szerepelhet. A 333 lóerős csúcs-benzines a Porsche Cayenne-ből ismert hibrid hajtással, 47 lóerő teljesítményű, 300 Newtonméter nyomatékú villanymotorral, 380 lóerő összteljesítménnyel is várható és állítólag lehet majd egy 4,0 literes, V8-as kompresszoros benzines is, mintegy 400 lóerővel.
A még bőven fejlesztés alatt álló Q6 jövőre várható piacra, prototípusa azonban vélhetően már idén ősszel bemutatkozik. Ára az azonos műszaki alapok miatt nemigen várható a Q7-esénél szerényebbnek.