BMW a 600 lóerősök klubjában
620 lóerőre húzta fel a BMW M6-ost az AC Schnitzer
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A maximalizmus jegyében a BMW M6-os sorozatot (kupét, kabriót és a négyajtós Gran Coupét) is kezelésbe vette az AC Schnitzer német tuner. Látványos aerodinamika és még több lóerő jellemzi a fenevadat.
A BMW M6-os 4,4 lóerős V8-asának 560 lóerős teljesítménye az aacheniek beavatkozását követően 620 lóerőre nőtt (6200-as percenkénti fordulatnál), nyomatéka immár 790 newtonméteres (a gyári 680 Nm-ről). A kocsi végsebessége meghaladja a 305 kilométer/órát. A futóművet leültették, elöl 15 milliméterrel, hátul 25 milliméterrel került közelebb az aszfalthoz az M6. A feltuningolt motorra és futóműre két év garanciát ad az AC Schnitzer. Az M6 Gran Coupé a gyári 4,2 másodpercnél egy tizeddel jobban gyorsul, 4,1 másodperc alatt éri el a 100 kilométer/órás sebességet.
Szénszálas műanyag elemek javítják a kocsi légellenállását, a hűtőrács krómozott, a hátsó diffúzor karbon, a kupét méretes hátsó szárny is díszíti. A sportkipufogót állítható kipufogószeleppel is felszerelik, hadd ordítson a bestia. Míg a kocsi külsejét a szénszálas kiegészítők határozzák meg, addig az utasteret szálcsiszolt matt alumínium uralja. Kovácsolt felnikből többfélét kínálnak, a legkisebb 20 hüvelykes (elöl 255/35 R20, hátul 285/35 R20 méretű gumikkal), a legnagyobb 21 hüvelykes (elöl 255/30 R21, hátul 295/25 R21 abroncsokkal). Az alábbi videók a menetdinamikából és az akusztikai élményekből hivatottak ízelítőt adni.