Szinte csak nagyítóval vehetők észre a változások a kasztnin
Sokkal inkább a belső tartalomra koncentráltak a Civic Type R frissítésekor, mintsem a külsőre: nagyítóval kell keresni a kasztnin a változásokat. Módosítottak picit a lökhárítókon és ezzel szinte le is tudták a frissítéskor kötelező köröket. Az utastérben Alcantara burkolatú kormánykerék jelent meg, illetve új váltógomb, ám a váltókar is rövidebb utat kapott, így gyorsabban lehet a fokozatok között barangolni. Talán nem mindenkinek fog tetszeni, hogy ál-motorhang szól majd a hangszórókból, viszont alapfelszereléssé vált az asszisztens rendszereket rejtő Honda Sensing csomag.
A motorhoz nem nyúltak, de javítottak a hűtésén
Maradt a 306 lóerő és a 400 Nm forgatónyomaték, ami a hatfokozatú manuális sebességváltón keresztül hajtja az első kerekeket, ám optimalizálták a hűtést. Emellett kicsit az üzemmódválasztón is csiszoltak, persze továbbra is három lehetőség adott, tehát maradt a Comfort, a Sport és +R hármas. Végül módosítottak az első felfüggesztésen, így még közvetlenebb a kormányzás és nagyobb a tapadás.
Tél végén érkezik meg a márkakereskedésekbe
Az újdonságnak számító kék árnyalattal (Boost Blue) gazdagodott Civic Type valamikor a tél végéhez közeledve már a márkakereskedésekben is megtekinthető lesz, viszont az árát is csak a piaci bevezetéshez közeledve árulják majd el.
Árváltozásról még nem szólt a Honda