Milyen fiatal autó, vajon akad rajta mit mutatni egy használttesztben?
Még szép, hiszen ez egy mallorcai bérautó!
Három F-es szabály, meg
"a francia autó így rossz, úgy rossz..." Ismerjük mind ezeket a sablonszövegeket, csak ezzel az a probléma, hogy megannyi francia autónak erről elfelejtettek szólni. Tipikus példa volt erre a bérautónk Mallorcán, egy alig néhány éves C3 Aircross, amelyet kívül és belül is sérülések tarkítottak, illetve megannyi más jel is arra utalt, hogy újkora óta csak ütötték-vágták a felhasználók, nem törődve sem az autó esztétikai, sem pedig műszaki állapotával. Az alábbi videóban ti is meggyőződhettek róla, hogy miért a lehető legrosszabb felhasználási mód egy autónak, ha egy turistaparadicsom autóbérlős flottájába kerül.
Eléggé olcsó, hatásvadász egy cím ez.
A francia autó soha nem volt rossz, de tény, hogy komplikált volt hajdanán, ami nem tett jót a szerelhetőségnek (cserébe egy sor erénye volt a francia autóknak, amit nem tudott sem a japán, sem a német, sem az angol, sem a svéd autók), és tény az is, hogy itthon nem értettek hozzá a szerelők többsége. Ja, igen. És az előítélet Európában Magyarországon az egyik legmagasabb, úgy általában is, nem csak az autókkal kapcsolatban.