A Giulia bár elektromos lesz, biztosan marad a szedán forma, legalábbis ezt ígéri az Alfa Romeo vezérigazgatója
Az első Alfa Romeo SUV történetéig egészen 2003-ig kell visszamenni az időben, ugyanis ekkor villantották meg a Kamal koncepcióautót, bár ez sosem került sorozatgyártásba. Bő 10 évvel később gurult le a szalagról az első Alfa szabadidő-autó a Stelvio képében, azóta pedig megjelent a Tonale is, és idén áprilisban érkezik a harmadik SUV, a Milano.
Persze a SUV-okból sincs hiány, idén a Stelvio és a Tonale mellé érkezik a Milano is
A fentiekből úgy tűnhet, hogy az olasz gyártó is elkötelezte magát a városi terepjárók mellett, ám az Alfa Romeo vezérigazgatója, Jean-Philippe Imparato az Autocarnak elmondta, az új generációs Giulia mindenképpen megtartja a szedán formát, hiába villanyosítják. Erről már néhány részletet el is árultak: a modell a Stellantis STLA Medium platformjára fog épülni, a belépő szintet egy 340 lóerős kivitel fogja jelenteni, míg a legerősebb Veloce már 780 lovat is képes lesz kipréselni magából. Emellett említést tett arról is, hogy visszatérhet a modellpalettába a GTV és a Duetto, de ezekről egyelőre semmi biztosan nem mondott.