Mégsem meri bevállalni a kizárólag elektromos Giuliát az Alfa Romeo
Több mint megosztóra sikerült az új Dodge Charger bemutatkozása, a Stellantis viszont mégis úgy gondolja, jó irányba haladnak, hiszen hasonló elven készül az Giulia következő generációja is. Már biztos, hogy a modell 2026-ban érkezik - egy évvel a Stelvio második nemzedéke után - és egy nemrég készült interjúban Philippe Imparato, a márka vezérigazgatója azt is elárulta, hogy a Chargerhez hasonlóan az olaszok üdvöskéje is az STLA Large platformra fog épülni, viszont gyorsan leszögezte, hogy radikálisan más formatervvel.
2025-ben érkezik a Stelvio utódja, őt követi egy évvel később a Giulia
Imparato nagyon bizakodó a Giulia megjelenésével: "Egy igazán bombasztikus formájú autót terveztünk. Egyetlen formatervet sem véglegesítünk, amíg teljesen bele nem zúgunk. Na, ebbe most szerelmesek vagyunk!" - nyilatkozta Imparato a Motor1 olasz portáljának.
Bár azt nem árulta el az Alfa Romeo első embere, hogy megtartja-e a Giulia a már megszokott szedán formát, azt leszögezte, hogy biztosan lesz belsőégésű motoros kivitel belőle, emellett elektromos és hibrid verzió is készül. Továbbá kifejtette, hogy az említett platform meglehetősen nagy rugalmasságot ad, így akár ebben is lehetnek jelentős különbségek a Chargerhez képest, amely akár előnyére is válhat, hiszen egy sportautónál nem feltétlenül kedvező, ha olyan hosszú, mint egy sofőrös limuzin.
Az Alfa Romeo eladásai 30 százalékot nőttek az elmúlt évben, ez a szám idén még nagyobb lehet, hiszen április 10-én érkezik egy vadiúj modell, a Milano, amelyről már a gyártó is közölt fotókat