A Dodge SRT részlege hamarosan megszűnik, a Stellantis beolvasztja a fejlesztőket a többi márka sportmodelljeihez is
Az a sportrészleg, mely a legerősebb sorozatgyártású izomautót adta a világnak, hamarosan megszűnik. Az FCA és a PSA csoport egyesüléséből létrejött Stellantisnál úgy gondolták, hogy az SRT részleg fejlesztőinek nagyobb hasznát is vennék, ha nem egy gyártó modelljeire koncentrálnának. Emberektől nem válnak meg, de az SRT sportrészleget megszüntetik a gyártóóriás többi sportautójának fejlesztése érdekében.
Egyelőre nem tudni pontosan, mire készülnek, de annyi már biztos, hogy SRT néven nem készül több sportmodell a Dodge kínálatából. A Hellcat és Demon kiviteleket is készítő SRT sportrészleg története 1989-ig vezethető vissza, amikor a Team Viper néven dolgozó fejlesztők csoportja a Viperből próbált kihozni még többet egy tanulmányautó alapján. Később Team Prowler néven a Plymouth Prowlert építették meg sorozatgyártásra alkalmasan, majd Specialty Vehicle Engineering (SVE) és Performance Vehicle Operations (PVO) néven is működtek. Az SRT nevet 2004 óta használták, és olyan modelleket építettek, mint a Hellcat, vagy a Demon, ami a mai napig meghatározó a piacon. Az SRT részleg fejlesztőit arra fogja használni a Stellantis, hogy az egyesült márkák sportos autóit még minőségibb és precízebb kivitelezésben adhassák a világnak a jövőben.