Besötétül a Nissan Pulsar is
Nissan Pulsar Black Edition Európának
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Újabb Black Edition limitált szériás változattal dobja fel modellpalettáját a Nissan. Most épp a Pulsar a soros. Már nem az a Soros.
Három éve mutatkozott be a Nissan kompakt méreteket kimaxoló ferdehátúja, ám bevezetése óta nem sokat hallottunk róla, hiszen sosem tudott kimagaslóan sikeres lenni szegmensében. Nehéz dolga is van egy olyan piacon, ahol olyan európai kulcsmodellek versengenek, mint a Golf-Octavia duó, vagy épp a Focus és az Astra. Most a Note-nál és a Leafnél már korábban bevetett Black Edition változat bevezetésével próbálja tudatni a vásárlókkal a Pulsar, hogy „Hahó! Én is itt vagyok!”
Kizárólag a csúcs alatt eggyel található N-Connecta felszereltségi szinten lesz elérhető a Pulsar Black Edition, a gyengébbik, 115 lovas benzineshez és a Pulsar egyetlen 110 lovas dízeléhez. A speckó ezüst fényezésekhez fekete tükörsapkák, sötét hátterű fényszórók és új 17-18 colos felnik járnak. Természetesen utóbbiak is a feketét használják kontrasztszínnek. Az utastérben a félbőr ülések, a B-oszlop mögötti ablaksötétítés és az 5 colos infotainment érintőképernyő jelenti a változást, utóbbin a NissanConnect digitális rádióvevős, Bluetooth kapcsolatos rendszere fut majd. A Nissan Pulsar Black Edition már meg is kezdte eladásait.
Az antracitra én is gondoltam mint megoldás, csak azért nem foglalkoztam vele, mert eltérő fényviszonyok miatt az autó kicsit színváltós, van amikor világosabb van amikor a sötétebb árnyalat nézne ki vele jobban 🙂
Foliatec magyar hangja gondolom a Plastidip 🙂 Azt ismerem, van is belőle néhány flakon itthon, kár, hogy gyöngyház fehér színben.. YT videók szerint elég tartós megoldás, viszont centrírozásnál lövésem sincs rá tud-e ragadni a súly, vagy minden alkalommal fémtisztára kell leszedni, ahová felkerülne. Egyik gumis sem rajongana, ha én ott helyben állnék neki pöcsölni. Ami szerencse, hogy esetleges javítást is meg tud oldani a festék, össze lehet szépen dolgozni a régi réteget az újonnan felvitt rétegekkel. (legalábbis a hivatalos YT csatorna szerint). Árban idehaza elég húzós egy flakon, felninként ha alapozót nem fújok rá, akkor is kb 6e forint és jó esetben 2-3 év. Tovább nem is nagyon merném fent hagyni, mert elég sok az elrettentő videó a több éve fent hagyott PD festékek eltávolításakor.
Nano bevonat: kemény waxolni szoktam a felniket is, egész jól bírják a gyűrődést (főleg télen, amikor csak felkenem és rajta is hagyom, nem törlöm le/át)). Amire ezzel kapcsolatban gondoltam az a “kerámia-bevonatként” elhíresült kezelés. Mivel hetente letakarítom a felniket (hétköznap nem nagyon használom az autót, hétvégén szoktam egyben nagyobb távot menni kirándulás céljából) ezért egy 3perc/felni takarítás bőven elegendő szokott lenni így is.
Szélvédőre én nem merek kenni semmit, inkább minden indulás előtt letörlöm róla a port.
Én sötét antracitra festeném, az mutat sötét szürke autón is (egy fotoshop segít megnézni hogy hogyan is áll). Vagy ha új a felni rakhatsz akár házilag leszedhető fekete festéket (pl Foliatec spray), bár ezt inkább optikai tuning megoldás (felni színe fekete lesz, és alatta hibátlan is marad). Vagy komolyabb autómosóban nano bevonat felrakása a felnire.Ez mondjuk nem tudom mennyire tartós és jó, de pl a szélvédőn nagyon jó – nekem mikor felrakták azt mondták pár hónapig jó, ennek már egy éve és még mindig prímán dobja a vizet 80 felett.
Én látok benne némi Ford Focust is. Oh, hol vagytok Ti régi nagy tervező mesterek!?
Amikor megjelent a Pulsar azt hittem nagyobb siker lesz, de manapság az utcákon nem nagyon látni belőle, ritka, mint a fehér holló. Lehet többre mentek volna, ha csinálnak belőle egy kombit is.
nekem a golf jut eszembe a pulzarrol, egy jo gép, nem szép, nem csunya,középut mindenkinek felvallalhato,de kevés motorral es silany belsővel. ha lenne valami komoly mocibenne erdekesebb lehetne 250ló körül.
a fekete felnitől aminek szvszmajdnem lemezkerék hatasa van menetközben,plusz nem emeli ki a felnit es formajat, a rosszabb mar csak az izlestelen fekete felni ezüst peremmel 😀
A fekete felni a felnit fékporttól soha nem takarítók álma. Még én is elkezdtem azon gondolkodni, hogy a gyári új felniket elviszem színtereztetni, hogy ne kelljen annyit szerencsétlenkedni állandóan. Kár, hogy sötét szürke az autó, így a fekete felni nem mutat rajta sehogy szerintem, talán két tónusban még jobb is lenne.
De hogy ON is legyen: az autó a hátsó-oldalsó képeken mintha egy OPC Corsa lenne, a fényszóró mintha egy SEAT sajtóanyagból lenne ollózva.
Jajj jót mosolyogtam a cikk bevezető szövegének utolsó mondatán. Amúgy csak én látom így, de a Pulsar egy igazi szürke eminenciás!? Itt van, tudunk a létezéséről, de valahogy mégsem veszünk róla tudomást. Pedig szinte titkos tipp, főleg ez a Black Edition kivitel. Mondjuk ez a Black Edition dolog minden típusnak jól áll. Emlékszem amikor a Fiat piacra dobta a Freemont Black Code kivitelt, az is elég pofássá tette az európai szájnak kissé sótlan alap Freemontot.